havardm Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 Har et problem med å få bilen over 4000 rpm. motoren går fint og er berre gått 80000 km. går best når jeg gir berre halv gass. Men stopper opp når jeg når 4000 rpm. noen som har noen ideer på hva det kan vere hadde det vert svært!!
sindre Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 Første jeg tenkte på var bensinpumpa, at den ikke klarer å levere nok bensin. Men det er bare et skudd i mørke for jeg har ikke så peiling.
Ellingsen B. Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 Sjekk sensoren på veivakselen. Er den ødelagt går den å nødprogram.
HenrikE30+ Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 Det beste er nok å ta en diagnose. For meg høres det ut som et typisk problem med softwaren til girkassen. Da vil ofte motoren gå i nødprogram noe som resulterer i feks. slike symptomer. Jeg har opplevd lignende ting på et par-tre BMWer opp gjennom årene. Så ta deg en tur til nærmeste BMW-forhandler du!
Ellingsen B. Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 Det beste er nok å ta en diagnose. For meg høres det ut som et typisk problem med softwaren til girkassen. Da vil ofte motoren gå i nødprogram noe som resulterer i feks. slike symptomer. Jeg har opplevd lignende ting på et par-tre BMWer opp gjennom årene.Så ta deg en tur til nærmeste BMW-forhandler du! Dette skjedde på 740n til fattern også nå..Glemte å nevne det jah..
Quattrokiller Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 Tror feil i luftmengdemåleren kan gi noe lignende. Hadde det på min e-30. Virket som den fikk akutt astma på 4000 omdreininger, og det var jo litt antiklimaks.
havardm Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Skrevet Desember 2, 2006 hadde den på diagnose og dei fant ut at den kutter på sylinder nr 2 og 8. kompresjon testen var ok. slettet en feilkode på motoren dei fant. husker ikkje hva dei kaldte den. vart ingen forskjell. når eg var ute og testet den etter eg fekk igjen bilen merket eg at det luktet veldig "svidd" under bilen etter kjøring. er dette normalt?
Stian333 Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 Rart de ikke fant ut noe på diognosen. Men det der er et typisk VAG-motor problem, og da er det luftmengemålern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå