Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem med å få bilen over 4000 rpm. motoren går fint og er berre gått 80000 km. går best når jeg gir berre halv gass. Men stopper opp når jeg når 4000 rpm. noen som har noen ideer på hva det kan vere hadde det vert svært!!

Skrevet

Det beste er nok å ta en diagnose. For meg høres det ut som et typisk problem med softwaren til girkassen. Da vil ofte motoren gå i nødprogram noe som resulterer i feks. slike symptomer. Jeg har opplevd lignende ting på et par-tre BMWer opp gjennom årene.

Så ta deg en tur til nærmeste BMW-forhandler du!

Skrevet
Det beste er nok å ta en diagnose. For meg høres det ut som et typisk problem med softwaren til girkassen. Da vil ofte motoren gå i nødprogram noe som resulterer i feks. slike symptomer. Jeg har opplevd lignende ting på et par-tre BMWer opp gjennom årene.

Så ta deg en tur til nærmeste BMW-forhandler du!

Dette skjedde på 740n til fattern også nå..Glemte å nevne det jah..:P

Skrevet

hadde den på diagnose og dei fant ut at den kutter på sylinder nr 2 og 8. kompresjon testen var ok. slettet en feilkode på motoren dei fant. husker ikkje hva dei kaldte den. vart ingen forskjell. når eg var ute og testet den etter eg fekk igjen bilen merket eg at det luktet veldig "svidd" under bilen etter kjøring. er dette normalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...