Bmw4life Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 selger ett Option brett 162 cm, med Burton bindinger og burton sko.. dette er ett nydelig brett, utrolig lett kjørt, brett er 2 sessonger gammelt, ikke brukt mye, bindingene ble kjøpt nye den siste mnd forrige sessong, gamle bindingen følger også med, ikke noe galt med de, men likte utseende på de nye bedre, sko er str 45. jeg bruker 44 i vanlige sko. ny pris på dette i norge vil jeg tippe ligger rundt 15000, så jeg selger det for bud over 6500, bilder sendes på mail hvis ønskelig, kan sende oppkrav å kan levere i kr sand, arendal, grimstad, evje, plasser som ligger maks en time fra vennesla/krsand. selger det fordi jeg har byttet brett hver sessong, utenom denne gangen fordi jeg var/er såpass fornøyd, men føler nå jeg må få byttet dette ut.. Kjæresten min skal forresten selge brettet sitt oxo, dukes plate, dukes bindinger, dukes sko, sko str 40, dette selges for 1000 samlet, litt eldre brett men ikke i hjel kjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 kom med bud hvis dere ikke er gla i prisen.. har forresten 60/40 senkefjærer oxo til salgs.. 600? kom med bud på alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 BUMP! ingen som er int i ett veldig bra brett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå