bmp3 Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Hei Driver å skal selge en ferdig bygget bil ligger noen bilder fra ombygginga på autodb.. håper noen vil titte litt på den, fins ingen lik helt garantert:) selges til høyestbydene. 360hk+ gått 120.000km har ikke fler bilder en det ligger der kan ta noen nye når jeg får satt på fram fanger å panser igjen dette er rieger gts som er ombygd å panser har noen luftinntak.. bilen er en 320 med alt fra 2,5 kan eu godkjenne den for 2 nye år ved salg men jeg skal ikke kødde med å få godkjent den på biltilsyn med denne motoren det har jeg ikke tolmodighet til.. kun godkjent som 320!!!!!pris usikkert enda trenger litt hjelp.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 645#bilder har å en 750motor jeg skulle solgt vis noen er interressert den er helt strøken å se på å. så å si alt fra stempela og opp er bytta, alle lakkerte detaljer å sånn.. ca17.000 helt komplett.. calibra 16v med turbomotor skulle jeg solgt å ca 280hk.. Tlf 90617745 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pingla Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 vært greit med en liten prisantydning,og info om hvor langt motor div har gått og om den er godkjent ombygd med motor? og seff bilder av feri bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Godkjent eller ei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 kan eu godkjenne den for 2 nye år ved salg men jeg skal ikke kødde med å få godkjent den på biltilsyn med denne motoren det har jeg ikke tolmodighet til.. me dette mener han vell at den ikke er godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 kom med ca pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 hva har du gjort for å få 360hk i den s38'n der da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 ern kjørbar nå m skilt? er d org motor fra en m5 el er den trimma i tillegg? driverk e30 325? ca pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Kunne du lagt til en prisantydning? 120 000km virker for godt til å være sant, å hva har du gjort med motoren? den er ikke orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmp3 Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 har papirer på bilen den satt i det er en svensk bil som blei tolla inn i norge. veit ikke hva den er verdt jeg den er rimelig strøken ihvertfall har ikke vært brukt etter lakkering som var for 4mnd siden.. skiltene kan jeg hente men den skal vises snart så jeg kunne godkjent den som vanlig 320 for 2nye år tenkte jeg...det går hehe:) eller er det chip,2x2¨ eksos med 2 simons dempere, polert insug utblåst, ørlite planslipt å greenfilter det er alt... skal være over 360hk på motoren..bakskjermene er bredda bitte littt samma med forskjerma å igjen sveisa lister så det ble en profil i stedet.. så kunne godt tenkt meg litt hjelp med å finne pris har montert den ferdig nå så jeg kan godt legge ut nye bilder i morra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 du må no vite hva du vill ha for den da? kan hjelpe deg.. jeg tar den for 10k..hehe.. men ser du for deg 60k eller over 100k liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 hvordan er interessen av innbytte? har en meget pen orginal 96mod cab som jeg ikke bruker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 du må no vite hva du vill ha for den da? kan hjelpe deg.. jeg tar den for 10k..hehe.. men ser du for deg 60k eller over 100k liksom? Jeg tar den for 20 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 da får vel jeg by 30 jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 35! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmp3 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 da tenker jeg herjer den i filler på bane til sommern i stedet jeg... kan like greit ta ut motoren å det å selge den for 30k... fint med leike bil å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg