Gå til innhold

e30 336 selges


bmp3
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Driver å skal selge en ferdig bygget bil ligger noen bilder fra ombygginga på autodb.. håper noen vil titte litt på den, fins ingen lik helt garantert:) selges til høyestbydene.

360hk+ gått 120.000km

har ikke fler bilder en det ligger der kan ta noen nye når jeg får satt på fram fanger å panser igjen dette er rieger gts som er ombygd å panser har noen luftinntak..

bilen er en 320 med alt fra 2,5

kan eu godkjenne den for 2 nye år ved salg men jeg skal ikke kødde med å få godkjent den på biltilsyn med denne motoren det har jeg ikke tolmodighet til.. kun godkjent som 320!!!!!pris usikkert enda trenger litt hjelp..

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 645#bilder

har å en 750motor jeg skulle solgt vis noen er interressert den er helt strøken å se på å. så å si alt fra stempela og opp er bytta, alle lakkerte detaljer å sånn.. ca17.000 helt komplett.. calibra 16v med turbomotor skulle jeg solgt å ca 280hk.. Tlf 90617745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

har papirer på bilen den satt i det er en svensk bil som blei tolla inn i norge.

veit ikke hva den er verdt jeg den er rimelig strøken ihvertfall har ikke vært brukt etter lakkering som var for 4mnd siden.. skiltene kan jeg hente men den skal vises snart så jeg kunne godkjent den som vanlig 320 for 2nye år tenkte jeg...det går hehe:)

eller er det chip,2x2¨ eksos med 2 simons dempere, polert insug utblåst, ørlite planslipt å greenfilter det er alt... skal være over 360hk på motoren..bakskjermene er bredda bitte littt samma med forskjerma å igjen sveisa lister så det ble en profil i stedet.. så kunne godt tenkt meg litt hjelp med å finne pris har montert den ferdig nå så jeg kan godt

legge ut nye bilder i morra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...