joddjodd Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Har en E36 som jeg har litt problem med varmeanlegget på. Det kommer kun varm luft når jeg kjører bilen og ikke når den står i ro på tomgang. Uansett hva tempen er på bilen så kommer det kald luft når den står på tomgang.. Er det noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Har du prøvd å luftet kjølesystemet? Har du 6'er, kan du se hvordan det gjøres litt ned på siden her: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=71 Fjelper ikke dette, kan det hende at termostaten har sett sine bedre dager. Den koster kanskje 2-300 kr og er rimelig enkel å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 jeg hadde AKKURATT det samme problemet med min før, etter jeg fikk ny radiator hjalp dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå