Kimmit Racing Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 hei Der tar du litt feil.mi ETA veiv rauk ved 1.2 bars ladetrykk på min 325..knakk tvers av og den var avbalansert og sjekket hos motorverksted før den ble montert den er for dårlig til Turbo bygge
Ole-P Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 heiDer tar du litt feil.mi ETA veiv rauk ved 1.2 bars ladetrykk på min 325..knakk tvers av og den var avbalansert og sjekket hos motorverksted før den ble montert den er for dårlig til Turbo bygge hmm. rart. sikker på at det ikke var noe annet som knela ført å tokk med seg viva i slengen? jeg todde også at denne veiva ikke var egnet lit turbobygg før noen av dissa gutta som kan det å bygge motor fortalte meg at det meste av annet tar knekken først. og virker ikke helt naturlig at en veiv skal knele på 1.2?? må ha vært noe svakhet ute å går. men kjørte du på org stempler og råder eller smidd inmat. og hergjekjørte dette herifra til helvete.
Kimmit Racing Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 kjørte med eagle råder og je stempler. har hørt at det er mange som har hatt problemer med desse veivene da dem skal over 450 hk. men rundt 300 tåler dem nok.
Ole-P Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 yes men takk for info'n da. skal rette opp litt på salgstråden jeg.
Kimmit Racing Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 bare hyggelig.men det er ei glimrende veiv til sugemotor bygge
Ole-P Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 bare hyggelig.men det er ei glimrende veiv til sugemotor bygge var det den ble kjøpt in for
Ole-P Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 jule tilbud selges for 1500,- til den som kommer å henter den, denne uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå