Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hei

Der tar du litt feil.mi ETA veiv rauk ved 1.2 bars ladetrykk på min 325..knakk tvers av og den var avbalansert og sjekket hos motorverksted før den ble montert

den er for dårlig til Turbo bygge

hmm. rart. sikker på at det ikke var noe annet som knela ført å tokk med seg viva i slengen?

jeg todde også at denne veiva ikke var egnet lit turbobygg før noen av dissa gutta som kan det å bygge motor fortalte meg at det meste av annet tar knekken først. og virker ikke helt naturlig at en veiv skal knele på 1.2?? må ha vært noe svakhet ute å går.

men kjørte du på org stempler og råder eller smidd inmat. og hergjekjørte dette herifra til helvete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...