bilfest Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Sliter med en e34 520i! 1. Vindusviskere virker kun på fullt; Intervallreléet? hvor ligger dette evt? 2. El. vinduer virker ikke. 3. Hvis jeg slår på nødblinken når tenningen er på, går vindusviskerne rolig i takt med blinkingen. (Hvis jeg åpner døra samtidig, går kupélyset og i takt med blinkingen) Har sjekket alle sikringer i sikringsboksen, og flyttet litt rundt på de reléene som er like uten at noe endrer seg. Noen som kan hjelpe meg med noe av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Har det samme problemet på min at vindusviskere går kun på fult, så virker heller ikke spylerveske pumpa eller rygge lysene.. sinsykt iriterendes, noen som kan hjelpe oss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Ligger rele for visker-automatikken under baksetet fakstisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 jeg har hørt at speedrometre er koblet mot vindusviskere på E34. vist du har full guffe på viskeran så du kommer under ca 25km/t så slår viskeran over automatisk til internvall igjen. så det kan var speedrometre eller vindusmotoren,viskerbryteren. jeg er ikke helt sikker på at alle E34 har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilfest Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ligger rele for visker-automatikken under baksetet fakstisk. Hmm.. Det var jo og en plass... Takk skal du ha! Får se om kontaktene er i orden og sjekke det reléet! Noen som har en idé om den nødblink feilen? virker jo som en jordingsfeil, men sliter med å finne noe felles jordingspunkt for disse tingene.. (De koblingskjemaene i haynes boka er ikke noe å skryte av, når de skal dekke et så stort spekter av modeller...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Du får titte litt på disse linkene. ikke laste noe ned da, hehe. http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilfest Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Du får titte litt på disse linkene. ikke laste noe ned da, hehe.http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ Takker for den! Laste ned? Nei, det har vi ikke sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilfest Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Fikk ett tips på at hvis jeg hadde alarm eller stereoanlegg som er bortkoblet, så kunne det gi slike feil. Jeg har begge deler.. Noen som har opplevd noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 har fått en 525 e34 av onkelen min nå.. den hadde de samme problemene, den var inne på sulland å fikk feilsøkt, det de kom frem til var at gulvteppe var vått så det hadde blitt ær på mange kontakter pluss hovedsikringa.. dette har jeg bare lest på feil søkings raporten som var med i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilfest Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Takker for tipset! Denne er helt tørr innvendig, men skal kontrollere om jeg finner noen dårlige kontaktpunkter under der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå