snurresprett Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Har et sett med 18" Alpina kopifelger, den ene er slåttt litt skjev, mens 3 andre er litt kantkjørte. Noen som vet hvem som retter opp felger og til hvilken pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 er en i bergen som gjør slikt. felgservice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Roger heter han på felgservice. nr hans er :92244505 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg skal reise til Fredrikstad med felgene mine hvis jeg ikke får fikset dem selv. Reiser hit i såfall: http://www.ont-as.no/felgteknikk.htm Skraper/hakk i kanten på to av felgene, samt at kanten skal poleres på alle fire. Pris: 500kr pr. stk. Det synes jeg absolut det er verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 www.sarpsborg-karosseri.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 takker for svar, da får eg sjå om eg får somlet meg til å ta kontakt med noen av de:) og om noen veit om firma i ålesund/molde som tar seg av slikt så hadde det vert fint, da er det mulig å få levert felgene i stedet for å måtte sende i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Roger i felgservice er forresten medlem i bmwccn, og flittig deltaker på banetreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg skal reise til Fredrikstad med felgene mine hvis jeg ikke får fikset dem selv. Reiser hit i såfall: http://www.ont-as.no/felgteknikk.htmSkraper/hakk i kanten på to av felgene, samt at kanten skal poleres på alle fire. Pris: 500kr pr. stk. Det synes jeg absolut det er verdt! Jeg fikk prisantydning hos disse på rep av mine felger! Småsår og hakk på kantene og polering etterpå, pris 1000-1500 pr felg!! Dette synes jeg var litt drøyt så jeg har fått nypris et annet sted på mellom litt i overkant av 4000,- for alle.. Felgene demonteres da, sveising av sår/hakk og til slutt høyglanspolering. (3-delte i 8,5+10x17") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå