mbrothe Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Heisann! Har fått tak i et sett brukute lyktlister. Er masse klister på de og jeg lurer litt på hvordan jeg skal få fjerna det.. Noen tips? Samtidig lurer jeg på hva slags lim jeg skal bruke når jeg skal feste de.. Må vel først få pussa ned den gamle lakken, grunna og lakkert i min farge, mend det skal vel gå knirkefritt regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 En skarp kniv og litt tålmodighet fikser dette. Når du skal lime de på igjen, kan du bruke f.eks. Sikaflex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Eller dobbeltsidig tape. Da er det mulig for de som evt. skal ha bilen etter deg å få de av uten å måtte skifte lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Går fint å få vekk sikaflex...berre ein skarp kniv og litt tolmodigheit så går det heilt fint å fjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Eller dobbeltsidig tape. Da er det mulig for de som evt. skal ha bilen etter deg å få de av uten å måtte skifte lykter! Eller om man skal skifte blinklyspære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Går fint å få vekk sikaflex...berre ein skarp kniv og litt tolmodigheit så går det heilt fint å fjerne Har hørt mange som snakker om dette, selv vet jeg ikke helt hva det er. Gikk innom et par butikker, men ingen som hadde.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Går fint å få vekk sikaflex...berre ein skarp kniv og litt tolmodigheit så går det heilt fint å fjerne Har hørt mange som snakker om dette, selv vet jeg ikke helt hva det er. Gikk innom et par butikker, men ingen som hadde.. hmm Sikaflex er noe ræv-sterkt lim. Jeg har sett det på Clas Ohlson, så du kan sjekke der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Sikaflex er noe ræv-sterkt lim. Jeg har sett det på Clas Ohlson, så du kan sjekke der! Men umulig å fjerne? Noen som vet hva som følger med lytlistene når de er nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Tec-7 f.eks kan du bruke...sit som eit helvete, men er lett å fjerne med ein skarp kniv som sagt Tapetkniv f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Sikaflex kan jo brukes ja . men sika blit jo som en gummi pakning på en måte. så ville brukt noe lim av noe slag araldite funker. men ikke regn med å få av listene hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Sika får du kjøpt på europris, biltema, byggern osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Eller dobbeltsidig tape. Da er det mulig for de som evt. skal ha bilen etter deg å få de av uten å måtte skifte lykter! Eller om man skal skifte blinklyspære? De øyelokk-setta dem selger på GS.. Kamei hvertfall, er lagd slik at du ikke skal lime fast lista på blinklyset. Så skal ikke være stress å skifte blinklys pære pga øyelokk/lyktelister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 De øyelokk-setta dem selger på GS.. Kamei hvertfall, er lagd slik at du ikke skal lime fast lista på blinklyset. Så skal ikke være stress å skifte blinklys pære pga øyelokk/lyktelister. Trenger ikke å lime fast den flippen over blinklyset nei, men den blokkerer jo uansett for å få ut blinklyset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Tec-7 f.eks kan du bruke...sit som eit helvete, men er lett å fjerne med ein skarp kniv som sagt Tapetkniv f.eks... Tapetkniv, blir det ikke sittende igjen rester av det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå