glenn.G Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 eu ok,effekt annlegg, m3 vinge,speil,ratt og kule 15" alu sommer og vinter. gått 243,000 km. pris 55000 kr. selges billigere ved hurtig avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coolboy Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 solgt? ser rart ut egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 nei den er ikke solgt ennå. vingen på bilen som ser rar ut mener du eller? er jo bare å ta av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Er noe rart med sammensetninga på bilen syntes jeg. Hadde du enda gjennomført bilen med front, hekk, skjørt og noen felger så hadde vinga "passa" inn. Ellers syntes jeg du har overprisa den endel? men lykke til med salget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 ja du har jo litt rett der. men vingen satt der da jeg kjøpte den,så jeg har ikke brydd meg med å ta den av. men skulle hatt resten av stylingen. syns ikke den er så over priset jeg hvis du ser hva dem ligger i på auto db. men prisen er jo så klart prutbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 selges for 50 k med eller uten vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 ... men hvordan er vingen festet? Hvis den er skrudd fast vil det jo bli hull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 ... men hvordan er vingen festet? Hvis den er skrudd fast vil det jo bli hull? ja det vil det bli. men alle klager så masse på den så.. eventuellt å få ta i en mindre vinge eller en ny luke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 kjøpte ikke den der tilfeldigvis fra en kar fra gol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 kjøpte ikke den der tilfeldigvis fra en kar fra gol? mulig den kommer der i fra, men jeg kjøpte den fra en kompis fra eidskog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 selges for 43k ferdig prutet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg