snes Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Hei Hvordan vet jeg om jeg har check control(c/c) eller ikke? Blir det tull om man monterer lykter for c/c og bilen ikke har det? Har montert nye lykter fremme og bak. Bak er det ikke lys i alle pærene. Foran er det lys både i nær- og fjernlys når jeg skal ha parklys, og bare i parklys når jeg skal ha kjørelys. Prøver jeg å slå om til langlys så slokner lyktene! Begynner å lure på om jeg har bestilt feil nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 HeiHvordan vet jeg om jeg har check control(c/c) eller ikke? Blir det tull om man monterer lykter for c/c og bilen ikke har det? Har montert nye lykter fremme og bak. Bak er det ikke lys i alle pærene. Foran er det lys både i nær- og fjernlys når jeg skal ha parklys, og bare i parklys når jeg skal ha kjørelys. Prøver jeg å slå om til langlys så slokner lyktene! Begynner å lure på om jeg har bestilt feil nå! Ingen som vet=? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Hvis du har check control funksjon i bilen (den er i kjørekomputeren) så har du lykter med check control. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå