snes Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 Hei Hvordan vet jeg om jeg har check control(c/c) eller ikke? Blir det tull om man monterer lykter for c/c og bilen ikke har det? Har montert nye lykter fremme og bak. Bak er det ikke lys i alle pærene. Foran er det lys både i nær- og fjernlys når jeg skal ha parklys, og bare i parklys når jeg skal ha kjørelys. Prøver jeg å slå om til langlys så slokner lyktene! Begynner å lure på om jeg har bestilt feil nå!
snes Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 HeiHvordan vet jeg om jeg har check control(c/c) eller ikke? Blir det tull om man monterer lykter for c/c og bilen ikke har det? Har montert nye lykter fremme og bak. Bak er det ikke lys i alle pærene. Foran er det lys både i nær- og fjernlys når jeg skal ha parklys, og bare i parklys når jeg skal ha kjørelys. Prøver jeg å slå om til langlys så slokner lyktene! Begynner å lure på om jeg har bestilt feil nå! Ingen som vet=?
Tommy Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 Hvis du har check control funksjon i bilen (den er i kjørekomputeren) så har du lykter med check control.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå