Just-turbodiesel Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 hva må jeg gjøra for å setta inn 745i motor i en e28,lønner det seg å skaffe seg en m535i og setta inn en 745i motr.....hva burte je å passe på og hva kan væra enklere.... åssen er det med el.nett og plass?? svar meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg fablet litt om et lignende prosjekt for en stund tilbake. Da fant jeg en E28 Hartge godkjent orginalt med turbo, men i litt ruskete tilstand. Dette var for meg et perfekt utganspunkt der "utgangspunktet" kostet ca 50-70 000, men endte opp med at det ville være bedre å pusse opp utgangspunktet i forhold til et motorbytte. Driver fremdeles og prøver så smått å få kjøpt denne E28'n men selger er heller uvillig til å selge Mitt ønske var å få et prosjekt som kunne godkjennes relativt enkelt siden kunnskapene mine er sterkt begrenset så ble altså enkleste løsning å finne et utgangspunkt som allerede var godkjent med en del hk og turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå