titus_77 Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 hey!har en 85 320i som jeg vurderer å kvitte meg med men vet ikke hva jeg kan få for en slik bil..har pusset den opp og eu godkjent den akkurat.bilen er i god stand.ikke noe rust. *av farge diamant svart metallic *grønne ruter *takluke *skinn interiør *senket 80mm(godkjent) *powerfilter *effektanlegg *17"sommerhjul m/diamantpolert kant *14"vinterdekk m/pigg *hvite instrumenter *el ruter motoren i denna bilen er trimma hos borgar strand på notodden.320 topp med 323 veiv,plana,kvass kam,bygd om hjernen og større ventiler.er vel ca.210 hk i den.går veldig bra..setter pris på om noen kommer med kommentarer eller pris på bilen.Mvh tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus_77 Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 har ikke kamera så jeg får ikke lagt inn bilder..beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 åssen regner du ut att du har 210hk? virket veldig grovt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus_77 Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 ut ifra hva han har gjort med motoren så antok han at det var rundt i det området der..han har jo også trimma supraen til andreas vaa.så han vet hva han snakker om:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 okay bare tenkte om du kanskje hadde noen bremsepapirer eller noe jeg, tror eventuelt kjøper hadde satt pris på noe sånn.. men greit, nok om den saken fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus_77 Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 har alle papirer på hva han har gjort med motoren ihvrtfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Hva har du tenkt å ha for bilen? Har du overhode ingen mulighet for å få tatt noen bilder? evt. lånt ett kamera? Blir litt stress å komme meg opp til Telemark så viser det seg att jeg ikke har lyst på bilen.. hvor langt er bilen godt? er det noen mangler overhode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus_77 Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 har egentlig ikke tenkt å selge bilen enda..hvis du ser i annonsen står det at jeg ikke vet hva jeg kan få for den.har lagt den inn her for å se hva dere mener den kan være verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 har egentlig ikke tenkt å selge bilen enda..hvis du ser i annonsen står det at jeg ikke vet hva jeg kan få for den.har lagt den inn her for å se hva dere mener den kan være verdt Da får du gi beskjed når du evt. skal selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 da har du kansje valgt feil plass å legge den om du bare lurer på hva den er verd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Tror nok med de modifikasjoner du har gjort med motoren ikke bør satse på så veldig mye mer en 170+ hk hvis du er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg