Jarle Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Stusset litt på det der jeg også, Jarle, men siden det var det første H11-settet jeg har vært borti lurte jeg på om det skulle være slik og at det ekstra kabelsettet måtte brukes. Måtte nesten bare sende det med de andre. Har sendt produsenten en mail om det. Ja, må være eneste mulighet. Bare tette koblingen skikkelig så det ikke kommer fukt inni den. Men jeg må vel ikke bruke relèt og sånn, holder vel og bare klippe av ledningene i enden så jeg får to kontakter jeg kobler inn på den orginale spreder ledningen? Klar for xenon NÅ Kan jo gjøre det imens, for ser ut som kun vanlig jord og strøm ut i fra de så. Så bare gir du tilbakemelding så fort du hører noe. De andre settene så bra ut ihvertfall... Blir kobling av de i dag vel
Gunnar Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Ja, hvis du har kontakten fra ledningsnettet som passer inni ballasten, så er det kun + og - som skal inn dit, husker ikke hvilken pin som er hva, men det finner du nok ut. Men som sagt så har jeg sendt mail til produsten. Fikk nettopp svar fra min kontaktperson der, men hun sitter bare på salg, så hun hadde videresendt henvendelsen til en fagkyndig.
Jarle Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Fikk det til å funke nå, men autocheck er en fin ting... funket omtrent i 2min før bilen kuttet strømmen til sprederne... dette er vel pga at xenon pærene bare er på 35W, og orginalt er det 55W. Blir vel 10ohm effektmotstand man kan lodde i parallell ved inngangen til spreder kontakten, eller så hadde www.dioder.no ett xenon motstand sett til 150,- så jeg... noen som har kjøpt motstand fra f.eks elfa og brukt den, eller har erfaring med dioder sin motstand... kom gjerne med tips... får snart ikke hatt flere nedturer vel... Må nesten få dette i orden, for dette var helt konge for å si det mildt
Gunnar Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Det var da forbant at du skulle ha så mye trøbbel. Så forresten at du hadde ringt i går kveld.. var ute og spiste og hadde lagt igjen mob hjemme, og så bar det rett til køys tidlig. Opp 04:45 hele denne uka..
BoSJo Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Åssen blir det til EU kontrol når man har Xenon i grøfte lyset?? Har hentet Angel Eyes i dag, og vil putte Xenon i dem også (Må bare få tak i lygte justerings motore først), men vil ha i grøfte lyset også....det lyser jo helt sindsygt
Jarle Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 Finnes det ikke noe angrerett på dette?
Jarle Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 når jeg kjørte på kvelden med kun spredere og park så var det omtrent som nærlyset på caddy arbeidsbilen
Rstockmann Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Måtte du ha motstand på lyktene`? Har problem med at "Check lowbeam lights" kommer opp, når eg IKKJE bruker nærlys, bare park- og tåkelys (xenon i nærlys) Kan dette fikses med en motstand?
boost Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 eg har montert i alle lyktene mine .. jævla rått lys:) trur det blir Xenon i ryggelyset mitt oxo:)
Jarle Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Måtte du ha motstand på lyktene`?Har problem med at "Check lowbeam lights" kommer opp, når eg IKKJE bruker nærlys, bare park- og tåkelys (xenon i nærlys) Kan dette fikses med en motstand? Tror dette kommer an på åssen xenon kit du har. På det jeg hadde (kingwood) hjalp det ikke med motstand ihvertfall... ellers så har jeg to motstander til salgs
kilronan Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 når jeg kjørte på kvelden med kun spredere og park så var det omtrent som nærlyset på caddy arbeidsbilen Tipper dine medtrafikanter synes det er minst like kult som du synes.
Jarle Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Skrevet Januar 27, 2007 Ja, det har du nok helt rett i. Prøvd å møte kjente i biler og det er ikke noe problem sier dem. Har t.o.m stilt dem litt ned. Så der må jeg nok si meg enig med deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå