BreitBau Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Ringte en steingalen fyr i nærområdet her oppi og fikk en pris på porting av topp. Rett skal være rett, han er veldig veldig dyktig. Har drevet på med mange trimme bygg. Han trimma engang en slåmaskin så man måtte springe tter den En annen gang trimma han Kadetten til mor si mens hu var bortereist. Han hadde over 140 km/t OPP en bakke med en gammal Toyota Hiace (av den gode gamle firkanat sorten), fordi han hadde montert lystgass på den. Og han er eier av God gammal Mustang som burner når den står på tomgang i drive ... Han justerer det meste. Av jobberfaring har han trimman mangt en bilcrossmotor, Jobba på hemmelig avdeling hos, tror det het Ottocaro, i Oslo. Var på dragracing teamet til Liv Bærstad da ho ble Verdensmester i drag. Og ryktene tilsier at han var på en Kawa ZX12R turbo i sambygg med Havnen på vestlandet, lenge før Engelund tenkte på det samme. De ødela den helt. Han er av den typen folk som syns det er jævli artig om det "kun" går i 200 meter, hvis det gikk sjukt bra i 200 meter. Hehe. Han er en ukjent stille fyr, men han har kompetanse på lik linje med Vidar Strand, Jenspeed, og Tomy Schrønberg. Uansett, nok om han. Han porter en M50 24 ventilers for melom 4 og 5 lapper. Men kunne ikke si noe om effektøkning? Er det noen som har noen formening om dette? Mange tidligere tråder men ingen har svart på akkurat det spørsmålet. Noen som veit? Det spørs jo helt åssen toppen ser ut i fra fabrikk, men har aldri "åpna", så vet ikke åssen det ser ut..
325ixturbo Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 vanskelig for han og si hvor mye effekt du får. for det vet han ikke uten og måle. og med mindre du har noe annet trim på bilen er det ikke sikkert du henter mange hk med bare porting. mulig noen andre har bedre svar..
Sunspec Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 PPF skal ha 7 lapper for porting. Porting hjelper jo motoren å puste bedre. Skal gi litt effekt uansett. Ordentlig porting er MYE arbeid
BreitBau Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 Han heter Knut Vebjørn Sveinunggard, har ett firma som heter Sveinunggard Motorteknikk eller noe sånt. Bor i Skurdalen, litt utenfor Geilo. Han er hvertfall veldig dyktig. Ganske ukjent dog. Han er vel mer kjent i mustang miljøet. Mustangen hans har rundt 650 kh, og drar på bakhjulet ved hurtig aks. Knakk en fremre bærebru en gang fordi han ga på for mye, bilen steila og så brå slapp han klutsjen og sendte fronten i bakken med ett knas. Kan anbefales. Men be han holde igjen. Utfører også chipping for 5900,- Edit: Han utfører for ett annet firma, er vel ikke tilfeldigvis Kimmit?
vetu03 Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Nei, det er ikke kimmit!! Er auto-tuning.no Tror faktisk mustangen har mer hest nå, er jo montert Nos og alt på den.. Her er foresten hjemmesiden hans.. http://home.online.no/%7Elefse/sveinung ... eknikk.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå