ØyvindS Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 som topic sier.. idag var det lite liv i subbene mine. har 2*10 rockford subber som er kobla til min rockford monoblokk type P001bd. det som er at jeg får ikke de grønne lampene på monoblokka til å lyse så da lurer jeg på hva som e galt da? noen som vet noe? trenger hjelp fort:D vil ha sikkelig lyd igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Sjekk jordinga fra forsterkeren din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindS Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 heh! den var endel løs:D så nå virker d igjen men ingen grønne dioder som lyser på mono blokka men. åsså en rar lyd fra dynamon:P holder den på å ta kvelden å nå kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Nei. Du har fortsatt for dårlig jording. Puss med sandpapir der du fester jordinga. Mulig det hjelper en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindS Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 hehe ja får prøve d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 E de lyd frå dynamon eller dynamo støy i anlegge Øyvind? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindS Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 lyden i dynamon forsvant å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå