Gunnar Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Går 16" felger på E34 M5 3.6 ('90)? Evt. noen som vet diameteren ut til tuppen av kalipperne foran, så kan jeg måle innvendig diameter i felgene mine. Den varierer jo en del fra felg til felg.. Kjedelig å måtte skaffe nye vinterfelger når jeg har et bra dekksett liggende.
R Andersen Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Har du ikke delene liggende så du kan prøve? Jeg mener det skal gå med 16", hvertfall en del 16"..
hanstiig Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 16 går fint og 15" går bare på bakhjulene men ikkje fremhjulene pga for store bremser, men de er på 3.8 eg har erfart
Gunnar Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 Takker gutter. Da satser jeg på at det går, og er veldig fornøyd med det. Da har jeg nesten nye vinterdekk løst, og dessuten et dekksett som nå står på felgene å bruke opp.. Har ikke delene liggende her nei, R Andersen. De ligger et annet sted. Skal nok begynne å skru sånn smått i helga, så det var greit å vite om jeg måtte begynne å se meg om etter nye vinterhjul. Har forsåvidt et sett 17", men måtte da kjøpt nye vinterdekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå