Nedkvit'n Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Hallo.. Har fått eit problem med bilen, plutselig sluttet varmeapparat og elektriske vinduer og funke.. Noen som veit kva det kan vera?
Nedkvit'n Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 Fann ein grønn sikring som sto oppi ein svart boks liksom.. Ein på 30A.. Kan det være den? Er jo sånne lys som lyser i taket når det er noe galt sant, der har det lyst på "ryggelyset" siden eg kjøpte den.. Men når eg fjerna denne sikringen sluttet det og lyse? Kan det være dette?` Kor får eg evt kjøpt denne?
D.Toft Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 om du trakk ut en sikring og lyset i taket ikke lyste lenger, da er det feil sikring.. sjekk alle dem andre om dem er gåen.. sikringer fåes på biltema.. eller bensinstasjoner.. bilrekvisita.
Micro_RaCeR Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 sjekk sikringene ved den boksen som sitter ved motoren. sjekk om noen av de har gått. (du kan se om den tråden er borte eller brent, når du tar sikringen opp. eller ovenfra.)
Nedkvit'n Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 Har sjekket dei, fann ingen som var "røket" tråd på.. Men skal sjå ein gong til i morgon.. Men har truen på at det er den Grønne "boksen" eg har funnet.. bytter den i morgo!!
KalMar Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 hmmm.... jeg hadde heilt lik feil som deg... for varmeapperatet, el speil og el takluke funket ikke.... det jeg gjorde var bare å dra ut releet til takluka, k5 tror jeg.... sjønte ikke heilt å som gjorde det men... varme i bilen blei det !!!!
Nedkvit'n Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 Kor ligg det releet då? Kan det være eit grønt rele som er ødelagt, står 30A på det!! Skjønner ikkje dette, forbanna drit uten!
Nedkvit'n Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 hjå meg sto det ikkje noe rele i sikringboksen på K5!
KalMar Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 hjå meg sto det ikkje noe rele i sikringboksen på K5! vis du gir meg e-mail adressen din så kan jeg sende deg et koblings skjema for e30 325;)
Nedkvit'n Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Skrevet Desember 7, 2006 Fleire som veit ka dette kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå