Sandersen Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Ja får vell vise fram prosjekttralla mi jeg og da Kjøpte bilen for 3 år siden da hadde den rullet 218 nå er den gått 235 ca, jeg er eier nr3, bilen er rustfri og har meget bra understell. Prosjekt-tråd kommer etterhvert med mindre jeg finner ut at det blir en z3/325 e36 til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Og ang den skrifta under venstre baklykt. Det var der når jeg kjøpte den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 heidi-hauge.com LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Kjøpten av broren henners som var en kollega av meg før hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Hvilke bilder lyver mest ang fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hmm ingen som lyver noe spesielt der, ser slik ut når den er nypolert. Tenker du på motor rommet så er det tatt 1 år etterpå med et annet kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Vil tro det er motorrommet Liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Vokser med prosjekt tråder fra Grendlandsområdet her nå, morsomt å se at folk fortsatt er glad i E30 Jeg regner med at du beholder intriøret orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Helt e30 frelst jeg hehe, visst jeg bestemmer meg for og beholde den så ja blir isåfall m-tech stoler og kaaanskje sort dørpanel. bare bytte småting som innstigningslister, m-tech instrumenthus med børsta stålringer rundt instrumenta, mtech ratt og mtech pedaler. Skal ivertfall være orginalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Fint å se flere entusiaster av e30 ja Kjøpte et par m tech stoler til min og du verden for en forskjell det gjør! Absolutt å anbefale! Problemet er vel å finne noen pene noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Sant nokk.. skulle te og kjøpe noen i ulefoss men de blei solgt fort gitt, sikkert du som kjøpte de din snik hehe, noen bilder av din eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 ser bra ut detta, hva er planene dine ? Vokser med prosjekt tråder fra Grendlandsområdet her nå det blir nok fler skal du se dette er prosjekt rustsveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Eika: Mest mulig m-tech 2 vist du ser bilen på side2, og en helvetes motor muligens dulta over en 325 e36 motor nå som står i en e30, så bare plug and play. Men får se, jeg heller litt til en fet 325 e36 eller en 320 e46 som jeg selv kan piffe opp, men vi får vente og se. Kanskje jeg nokk en gang bestemmer meg for og beholde go tralla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Stemmer, var den andre tråden min "e30 til 100.000" der er det bilde av en perfekt e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Er i millitsen nå, dimmer til fredag:D Skal få tatt noen bilder av kjerra da! Må få fiksa meg en +88 325 motor, men det er vanskelig uten å få en hel bil med Må vel en tur til Sverige for å få noe brukbart. Angående e36 så har jeg tenkt tanken jeg også, deilig med litt nyere bil, men e30 er faen meg deilige nyvaska med lysa på i vaskehallen ass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå