Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei !

ønsker å kjøpe en E30 coupe 320, 323 eller 325. ønsker en som har minimalt med rust, gjør ikke noe om den ikke er så veldig pen innvendig og slikt, men at den er i kjørbar stand. Egentlig alt av interesse så lenge det ikke er så mye rust på den !

send en pm med litt info eller legg inn noen bilder og info på denne tråden

mvh

Skrevet

har en 325i 2 dørs 86 mod, lite rust, stygg lakk, men kan lakkere før salg, går bra, mangler teppet innvendig, men kan få tak i før eventuelt salg, selges for 20000 hvis jeg ikke skal lakkere, eller 25000 hvis jg skal lakkere den, prisen er med at jeg har satt sammen alt interiøret igjen, recaro racing stoler, veldig fine stoler.. el takluke.. nytt senkesett med dempere 75/50, nye vinter dekk på mim 15"felger. selges så fort som mulig, heslt i går lissom,, hehe

Skrevet
har en 325i 2 dørs 86 mod, lite rust, stygg lakk, men kan lakkere før salg, går bra, mangler teppet innvendig, men kan få tak i før eventuelt salg, selges for 20000 hvis jeg ikke skal lakkere, eller 25000 hvis jg skal lakkere den, prisen er med at jeg har satt sammen alt interiøret igjen, recaro racing stoler, veldig fine stoler.. el takluke.. nytt senkesett med dempere 75/50, nye vinter dekk på mim 15"felger. selges så fort som mulig, heslt i går lissom,, hehe

du har vel ikke noen bilder du kunne lagt ut ? hvor langt har den gått ? og vis jeg evt. skule ha kjøpt den ville jeg at du skule ha lakket den. og følger det med sommer hjul ? vis ja hvordan ? og lite rust hva vil det si, hvor er det liksom, mye jobb å fikse? intriøret vil jeg også at skal være satt sammen og med teppet på plass hehe :wink: har bilen blitt noe bane kjørt og slikt ? hvorfor har du hatt ut alt innvendig? og til slutt hvor bor du ? :P hehe ble en del spørsmål det her menmen.

Skrevet

bilder kan fås på msn eller mail. den har gått rundt 200000. se på biler til salgs her på bimmers. den ligger der. står e30 2 dørs 326i 86 mod som overskrift, sjekk der, der står alt

• 2 weeks later...
Skrevet

du kan få kjøpe min=) recaro intiør skinn svart/blått, 17" tsw evo sommerfelger, ogoriginale bmw 14" vinterfelger. gts styling, greenrør, eksos og filter. sorte de-lykter, kjørekomputer, meget lite rust, kun i jekkfeste forran, eu-ok for en mnd siden, mye nytt på+ bilen. send pm så kan du få bilder. pris, h.b.o 35k=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...