Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei... hvor mye kan jeg får igjen får en bmw 520i 24v 89 mod med ac og cruise controll. gått 236000. bruker ikke ei dråpe med olje. noen riper i lakken og to små bulker etter tidliere eier. hel og pen innvendig utenom sjåfør sete som trekket er slitt. jeg trenger en ca pris så jeg vet hvor mye jeg kan selge den for.

Skrevet

Motor eller bil som er gått 236k? Kom ikke 24v før i 91'

35000 er maks jeg ser for meg du får for denne. Dette forutsett at det er 24v motor og ikke noe nevneverdig med rust i eks. kanaler og at det meste tekniske er tipptopp....... :wink:

Skrevet

tusen takk for svar. bilen og motor har gått 236000. jeg har skjekket ang motor. og bilen er faktisk levert med 24 v fra fabrikk. er egentlig en 90 mod. reg sent i 89.

Skrevet
tusen takk for svar. bilen og motor har gått 236000. jeg har skjekket ang motor. og bilen er faktisk levert med 24 v fra fabrikk. er egentlig en 90 mod. reg sent i 89.

Det er ikke mulig, fordi 24v motoren kom helt på slutten av 90 tallet. Altså på de helt siste modellene før 91. Du er helt sikker på at motoren ikke har blitt byttet ut? Og du er sikker på at du har den nye motoren?

Skrevet
jeg er 100 % sikker på at jeg har den nye motoren og at den aldri har vært byttet!! jeg har skjekket!

Hmm... Veldig rart. Har du noen bilder av motoren og sånt på bilen eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...