Sir Hofstad Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Hei! Ønsker å kjøpe Norske kart for MAP-MONKEY.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Hmm.. var det ikke noe med at den kunne bruke kart fra andre navigasjonspakker? Autoroute eller TomTom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Mulig, jeg har autoroute, men ser ikke hvordan det kan legges i map-monkey. Det var et annet firma som skulle tilby gratis kart til MM, men linken er død... Endelig fått MM til å virke, men synes det blir dyrt å kjøpe kart for mange kroner når jeg ikke vet hvordan det blir seende ut en gang. Så da håpet jeg en her inne kunne hjelpe meg med litt rimeligere kart, brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Ikke noen Carputer-folk her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 http://www.mapmonkey.net/gps-downloads.html linkene virker her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 Ja,har lastet ned map-monkey, har .dll fila til destinator, men får ikke opp noe kart over Norge. takknemlig for tips hvis jeg gjør noe feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2006 Ordnet seg Flere som trenger kart over skandinavia er det bare å si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranø Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Hei. Jeg tror jeg kan skaffe kart over Scandinavia og ellers resten av verden. Send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå