Gå til innhold

e30 325i 86 mod 2 dørs


Bmw4life
 Share

Anbefalte innlegg

skal selge e30n min nå, grunnet overgang til 5serie igjen.

den er stygg i lakken nå, motor går bra, brukte olje, men det har gått seg til, bruker ikke nå lenger, nye bærekuler, styrekuler, nye vinterdekk på mim 15" felger, nytt senkesett med dempere fra fk high teck dempere, 75/50 fjører fra fk high teck. recaro racing stoler. den er ikke eu godkjent. men jeg fikk beskjed at det bare var bremserør, så det er fikset nå, har ikke godkjent den enda fordi jeg ikke har hatt tid.

kan godkjennes før salg, men da stiger pris fordi jeg egentlig ikke har tid.

den kan lakkeres også før salg, men da stiger den så klart enda mer.

tenkte 20000 for den slik den står. akk nå har jg ikke teppe i bilen, men alt interiør skal settes inn igjen før salg, skulle egentlig bygge anlegg i den, men det ble aldri noe. bilder kan mailes. bil en har gått rett rundt 200000, nye instrumenter som viser rundt 90000.

bil går veldig godt, god å kjøre, luisi ratt følger med. dør deksler er stygge, kan bytte dette også mot pris tillegg.

hvis jeg skal lakkere den, godkjenne den, og bytte dørdeksler skal jeg ha 30000 for den. sitter som en klegg på veien. har nesten ikke fått kjørt med den, kjøpte den for ett par mnd siden, men suget for ny 5 serie har tatt fullstendig overhand. så hvis du har en 525 e34 med m50 motor eller større så er jeg veldig interessert i bytte, mot pristillegg fra min side så klart. nydelig svev i bilen, når jeg kjøpte bilen var eksosanlegget helt nytt. har sett under bilen, å finner ikke mye rust der, var litt inn til gulvet, men det er blitt tatt. er litt i hjulbuer også, men dette kan også fikses før salg, men vil helst selge den så fort som overhodet mulig, så hvis du ikke har noe i mot 2-3 dagers arbeid å 20 000 i lomma som vil brukes, så ta kontakt på 41670291. kan også være behjelpelig med å møte hvis du kommer langveis fra. ikke sms, da tlf min er sperret å jeg som regel ikke kan svare.

Ørjan Olsen. ring så fort som mulig hvis interesert, ps: hvis bilen forsvinner i løpet av ett par dager går den for 17500.. ga selv mye mer for den, det er ikke det at det er noe galt med bilen, veldig fornøyd, men blir litt liten da jeg kjører 45 mil hver helg i vinteren med passasjerer. så det blir ganske liten plass igjen til bagasje å snowboard..

haster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen bilder av bilen?

Har en E34 525 med M50 til salgs jeg: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=35566

har sett litt på den bilen ja, er det noen tikke lyder fra den?

noen ulyder i det hele tatt..

voksen kjørt? eller sånn, alder på den som selger den nå..

er interesant fra min side, men litt skeptisk til hva du syns når du ser bilder å sånn. den trenger lakk for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen bilder av bilen?

Har en E34 525 med M50 til salgs jeg: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=35566

har sett litt på den bilen ja, er det noen tikke lyder fra den?

noen ulyder i det hele tatt..

voksen kjørt? eller sånn, alder på den som selger den nå..

er interesant fra min side, men litt skeptisk til hva du syns når du ser bilder å sånn. den trenger lakk for å si det sånn..

Det kan oppstå svak tikking på kald motor, men det er ikke mye.

Bilen er kjørt av min mor som nå er 54 år. Hun har eiet bilen siden 1998.

PS: Send meg gjerne bilder på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på bildet av stolen ser du at det er en smule rotete inni bilen, fordi jeg holdt på å sette inn interiøret igjen.. den får nye fremskjermer også før salg, satser på hel lakkering i original fargen nå i helgen. felgene kan også fikses før salg, men som sagt mange ganger tidligere prisen stiger jo mer jeg gjør med den, vil helst selge så fort som overhodet mulig. eneste som mangler på at jeg får meg ny bil er å bli kvitt denne..det kommer flere bilder til mandag. av hele bilen, nylakket eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...