eirikege Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Hei, trenger mekanismen som rett under frontruta og spylertank med pumper til e34 525i 89 mod viss noen har noe på lager. Helst litt billig pm meg viss noen har noe, er helt utslitt det jeg har.
verticalescape Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 har alt dette ja, står på bil enda.. du sier pumper?
eirikege Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 ja, trodde det var to stk på den, ellers så har jeg tatt helt feil. hehe, hvor mye hadde du tenkt deg ca?
verticalescape Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 mulig det er to hvisst du har lyktespyling, vet ikke jeg.. vet ikke hva man tar for sånt, kom med et bud
eirikege Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 ja, det skulle være lyktespyling ja, ingenting a d jeg har virker, pakningene er gåene og hull i tanken. hehe har ikke snøring på hvor mye sånt koster egentlig, 500 kr for alt? bedre om noen kan si ca pris kansje...hehe...
verticalescape Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 500 + frakt er greit det, men kan du skru av tanken og ta bilde så jeg vet om det er samme? må se om jeg får tid i morgen å skru av delene..
eirikege Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 kan se imorgen om jeg får tid til å skru den ut, har eksamen imorgen tidlig så blir litt lite tid til det idag. men 500 for mekanismen under vinduet og tanken med pumper er jo knall det
eirikege Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 glemte å spørre, men er det noe slark viskermekanismen?
verticalescape Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 nei, har fungert helt fint på min bil.. men har uansett 2 biler, så visst det viser seg at den ene er litt dårlig, er nok den andre bra har en høyrestyrt stående og, visst du vil ha omvendte viskere hehe
Arimanni Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 eirikege: Vil anbefale deg å kjøpe ny vindusvisker mekanisme. Koster ikkje mange kr-ene
verticalescape Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 eirikege: Vil anbefale deg å kjøpe ny vindusvisker mekanisme. Koster ikkje mange kr-ene sjekka på schmeidmann, kosta rundt 1800,- så for 500 er det nok greit vil jeg tro
Arimanni Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Ja, den er grei! Schmeidmann er også den billigaste plassen for den delen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå