RonnyW Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... me=#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 tja til en helt grei pris også kan jeg tenke meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Ett smårått bygg det der. Bortsett fra vingen bak, men den trengs vel ikke det at jeg tror den er noe særlig kjørbar likevel med alle de ponniene der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 "Selvkost i deler: 800 000".. Lurer på hvor mye den skal selges for jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 skulle fådd prøve no sånt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Spent på hva den blir solgt for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 ja er spent på hva den blir solgt for, hvis den blir det.. vanskelig å få solgt noe sånt med fortjeneste, siden det er ytterst få som har råd. og ennå færre som har råd til den, nok peil til å kjøre den og samtidig vedlikeholde, men som ikke gidder å bygge en selv istede.. men går den for under 1 mill så er det jo en billig "superbil" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 5-600.000 tenker jeg.. RÅ bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Blir nok dyr morro, for en "gammel" bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Lurer på hvem fra min hjemby som kjøpte og registrerte denne i sin tid.. Vært morsomt å sporet opp og hørt om de var interessert i å kjøpe tilbake den gode gamle søte e30'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 for det 20 dobbelte av hva han betalte for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Hadde det bare vært ett M3 kaross Så hadde den vært uber mye kulere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 grom bil men den der tror jeg blir tungsolgt hvis han skal prøve få igjen pengene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Lurer på hvem fra min hjemby som kjøpte og registrerte denne i sin tid.. Vært morsomt å sporet opp og hørt om de var interessert i å kjøpe tilbake den gode gamle søte e30'n.. Tarjei har hatt denne i mange år ihvertfall. Tror han kjøpte denne som 16-17åring om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå