E36 Coupè Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Noen som har peiling på hvordan jeg finner ut det gamle reg.nr på bilen min? Den ble importert fra Tyskland i 2003. Forrige eier finner det ikke. Jeg har nå kontakt med en kar nedi Tyskland som skal finne ut av all historikk om bilen min,men må da altså ha det gamle,tyske reg.nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 ingen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 biltilsynet kansje.. er ikke sikker, men er sikkert verdt et forsøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Jo,mulig de har d liggende. Får ta en tlf i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 tok en tlf til biltilsynet nå. fikk beskjed om å ringe den lokale trafikstasjonen der bilen ble reg første gang i Norge. De skulle ha alle papirene liggende, så da satser jeg på å finne det ut i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 tok en tlf til biltilsynet nå. fikk beskjed om å ringe den lokale trafikstasjonen der bilen ble reg første gang i Norge. De skulle ha alle papirene liggende, så da satser jeg på å finne det ut i morgen:) De har all info om bilen din liggende hos statens vegvesen`s avdeling på Billingstad. Biltilsynet skaffer dette. Få kopi av tysk vognkort, så har du det du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 snakka med biltilsynet i dag. de hadde ingen papirer på bilen verken på d lokale biltilsynet el Billingstad. grunnen var at d er 3 år siden bilen ble importert. synes egentlig dette var litt merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 snakka med biltilsynet i dag. de hadde ingen papirer på bilen verken på d lokale biltilsynet el Billingstad. grunnen var at d er 3 år siden bilen ble importert. synes egentlig dette var litt merkelig. Det må jo eksistere papirer på bilen.. hørtes merkelig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 jo,d er d jeg sier..høres merkelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Du kan ofte komme langt med understellsnummer...spørr han karen i Tyskland om han kan hjelpe deg ut i fra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 ja,han har fått d,men han måtte ha d gamle reg.nr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå