Grat Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Hei. har akkurat fått meg en bmw e34.. har ikke noe greie på disse så jeg spørr.. Hvordan plukker man ut lyktene?fra utsiden eller innsiden?? Noen tips? hvor er de festa? osv,,
verticalescape Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 du må ta av grillen, er festet med noen klips. når du har funnet disse å fådd av grillen, er det 3 skruer på hver lykt hvis jeg ikke husker helt feil...
Grat Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 yes.. men hvordan er grillen festet? finner 2 skruer øverst. , den virker løs.. men den henger nede.. er det svarte rillete som er rundt lykta jeg snakker om nå.. har null peiling på bmw.. :S
verticalescape Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 hvis du ser etter mellom rillene er det noen skruer der.. og nede er den festet med klips, som er ganske vanskelig å se, du må inn med ett skrujern for og løsne klipsen..
Steffan C Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Står litt om dette i denne tråden. Og du trenger IKKE å ta av fangeren .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå