espenwang Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg har en 520 med M20 motor, og noenganger hvis den står litt etter jeg har kjørt så starter den ikke på første forsøk, men alltid på andre.. hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 startern begynner å bli dårlig...samme som min,den starter på 2-3 forsøk,å der var det en som sa den begynte å bli gåend.men ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 kos dere med 2-3 forsøk dere, jeg må sitte i 10-15 minutter før min starter blir fikset på fredag da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 au da godt det ikke tar så lang tid å vri om teninga 2-3 ganger si gjærne ifra hva som var galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugress Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 prøv å "gløde" 5 sek som man gjør på dieselbiler. funker fantastisk på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå