TomasK Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 Hadde planer om og starte et lite prosjekt i min e36 coupe. Lage en fin clean look i bagasjerom. Felle inn forsterker og 2stk 10"... Håper noen har noen bilder? Som motivasjon! Trenger litt ideer og forslag... Se litt hvordan andre har gjort lignende ting... Legg inn alt av bilder dere har:D fra bygging til ferdig produkt. Eller send på PM. Mvh Tomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 Ingen som har noen bilder til inspirasjon??? Tenkte og starte opp i morgen tidlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 HJELP HJELP!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Bygg deg en kasse som er så brei att den nesten tar borti hvert dempertårn, så setter du vegger på sidene og mot baklyktene, for å sette forsterkerne på, så trekker du opp . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 Starta i dag, ser greit ut til nå hvertfall satse på det blir fresh når jeg får på trekk og montert det sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Må hyve opp noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 Jeg har prøvd og prøvd, men er helt gresk på området tydeligvis.. får det ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Du må laste opp noen bilder på nett så går det jo lett. Kan jo sende meg bildene så kan jeg sette de opp til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Ja her er det da bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 Takker Bimer1987 så meget Bilen utvedig er slik den var da jeg kjøpte den for noen månder siden, utenom de kebab sota rutene.. Eneste jeg har begynnt litt på er stereo i bagasjerom som er under utvikling:D Utvendig skal den endres litt etter lommeboka, front og bakfanger er som sagt på veg.. Ellers har jeg mistanke om det kommer litt under juletreet i år. Så mutter'n hadde en lapp fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 Tar litt form hver dag... Fikk trekt og monter litt i dag. Litt justering og småting igjen. Brukte noen gammle elementer til jeg kjøper nye. Ble hvertfall mye bedre en før med masse kabler og dritt over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 Jotakk, tror det var et bra kjøp=) bare eldre som har eid den. Noe som er positivt syntes jeg.. Han siste var entusiast, vaska og stellte med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Her er nytt bilde, kommer seg litt. Nå er ihvertfall alt kopla, så jeg kan hørre musikk igjen. Men er litt små fix og finish igjen. Er jo ikke helt fornøyd. Men mye bedre en før!! Elementa er noen gammle 10" som stod i bilen når jeg kjøpte den, men skal byttes ut. http://img223.imageshack.us/my.php?imag ... digui7.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 kommer ikke noe opp på den linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå