TrEkAntDyR Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Veit noen hvordan hvordan man trekker om setene på bilen? både forran og bak? Har skinn trekk:) Dette er til en e36. Vanlige kjedlige grå seter som skal sprites opp;D Takk for alle svar:)
rams Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Du bare syr deg nye trekk eller lar en salmaker ta seg av jobben (enkelt og greit)
TrEkAntDyR Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 Har kjøpt meg komplett trekk nå Det jeg mente var om det er noen guide til hvordan man skal gå frem på demontering av seter osv?
Sandersen Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 http://www.bmwe30.dk/ har en DIY til det, men det er e30 da, veit ikke hvor stor forskjell det er der.
Lien Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Inredcar syr om interiør. De skulle ha 12000 for min bil inkludert alt (seter og dørsider).
haugejan Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Har gjort dette på framseta på E46. Vil tru det er ganske likt på E36. Er mykje arbeid, og du bør skifta klipsa som held trekka inn til sjølve sete. Først må du ut med seta, så må du demontere dei heilt. Kan sende over oppskrift frå TIS dersom du ønsker det.
TrEkAntDyR Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Skrevet Desember 8, 2006 Har gjort dette på framseta på E46. Vil tru det er ganske likt på E36. Er mykje arbeid, og du bør skifta klipsa som held trekka inn til sjølve sete. Først må du ut med seta, så må du demontere dei heilt. Kan sende over oppskrift frå TIS dersom du ønsker det. Okay, hørt smart ut:) Har du mulighet til å sende den over? Takk for alle svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå