hartvix Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Kjøper glass til tåkelys (høyre framme, se bilde) da mitt har ramlet av og blitt borte!
hartvix Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Skrevet Desember 24, 2006 bumper denne opp igjen.. ingen som har et grøftelys liggende som de vil selge billig? Kan gjerne være defekt, for som sagt trenger jeg bare glasset...
Frantz Skrevet Desember 24, 2006 Skrevet Desember 24, 2006 jeg har 2 komplette venstre og 2 knust høyre:D Hjelper det
hartvix Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Skrevet Desember 25, 2006 Frantz skrev: jeg har 2 komplette venstre og 2 knust høyre:D Hjelper det Hehe, nei det hjelper ikke, med mindre det er selve lykta som er knust og glasset er helt. Jeg trenger 1 stk. hel høyre.
R.T.S Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 hartvix skrev: Kjøper glass til tåkelys (høyre framme, se bilde) da mitt har ramlet av og blitt borte! er du så gjerrig at du ikke kjøper dette nytt ?!? biltema har billig !! evt jeg har send meg pm med nr hvis int så ringer jeg deg
hartvix Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Skrevet Desember 25, 2006 R.T.S skrev: hartvix skrev: Kjøper glass til tåkelys (høyre framme, se bilde) da mitt har ramlet av og blitt borte! er du så gjerrig at du ikke kjøper dette nytt ?!? biltema har billig !! evt jeg har send meg pm med nr hvis int så ringer jeg deg Hehe, neida er ikke så gjerring. Men EMM Sport skulle ha 470 kr for et tåkelys og det synes jeg er litt waste når jeg bare mangler et glass... I tillegg har jeg nettopp betalt forsikring, nye dekk, EU-kontroll og noen reperasjoner... og da begynner man å tenke litt økonomisk etterpå PM sendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå