Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet

bumper denne opp igjen.. ingen som har et grøftelys liggende som de vil selge billig? Kan gjerne være defekt, for som sagt trenger jeg bare glasset... :wink:

Skrevet
  Frantz skrev:
jeg har 2 komplette venstre og 2 knust høyre:D Hjelper det

Hehe, nei det hjelper ikke, med mindre det er selve lykta som er knust og glasset er helt. :P Jeg trenger 1 stk. hel høyre.

Skrevet
  hartvix skrev:
Kjøper glass til tåkelys (høyre framme, se bilde) da mitt har ramlet av og blitt borte! :cry:

er du så gjerrig at du ikke kjøper dette nytt ?!? :P biltema har billig !! evt jeg har send meg pm med nr hvis int så ringer jeg deg :P

Skrevet
  R.T.S skrev:
  hartvix skrev:
Kjøper glass til tåkelys (høyre framme, se bilde) da mitt har ramlet av og blitt borte! :cry:

er du så gjerrig at du ikke kjøper dette nytt ?!? :P biltema har billig !! evt jeg har send meg pm med nr hvis int så ringer jeg deg :P

Hehe, neida er ikke så gjerring. Men EMM Sport skulle ha 470 kr for et tåkelys og det synes jeg er litt waste når jeg bare mangler et glass... I tillegg har jeg nettopp betalt forsikring, nye dekk, EU-kontroll og noen reperasjoner... og da begynner man å tenke litt økonomisk etterpå :wink: PM sendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...