Påsan Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 E46en min fusker og blir underkjent på EU-kontroll! Bilen har vært skadet men skal liksom være "i orden" men så lenge Luftmassemåleren er koplet inn harker den eksos og stopper fort. Bilen går så lenge Luftmassemåleren er koplet ut, men jeg har sjekket denne delen og det er ikke der feilen ligger, kan heller ikke se at den suger falsk luft. På verkstedet diagnostiserte man at samtlige tempmålere viste -40C! Både vann, luft og BC.. men hva kan være årsaken til dette??? jordingsfeil? alle sensorene kan umulig være ødelagte BCmåleren er ny! HJELP.... KOM MED TIPS! E-post; rogerdalen@hotmail.com
Tobiassen Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 har akkurat samme problem har heller ikke funnet ut av det, setter pris på all info angånede dette
///MoePower Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Da jeg kjøpte 745`en min så starta ikke motoren, første feilen var bensinpumpa som var kobla feil, etter det så starta motoren, men fortsatt gikk den litt "surt" så oppdaga jeg at pluggen til LMM ikke stod i, men forsøkte jeg å putte den i så stoppa bare motoren! Jeg bytta LMM jeg, så har motoren funka flott etter det Men kan være noe med kjørecomputer/speedometer/hjerne eller noe som gjør at alle sensorene dine er tullerusk.. Eller at de mangler jord til noe. At den fusker er i allefall garantert at ikke LMM står i, for det er den som bestemmer hvor mye bensin som skal sprutes inn.
Påsan Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 Heiigjen... Bilen har nå stått alt for mange dager i garasjen og på verksted... Man har funnet ut at hovedstyreenheten til hjernen har "brent" eller kortsluttet med andre ord... 11500kr ferdig montert og programert..! Ikke noe LMM feil her i gata nei... ! Så da får jeg virkelig håpe det ikke er noe mere tull nå...! I så tilfelle trenger jeg tips om en god bruktbiladvokat;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå