Garasjesalg Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Heihå. Hva brukte dere til og få oljen tilbake i bunnpanna ( fra turbo ) Har sett på en "plugg" som du borrer et hol i og trer en slange inn på. Den må da være grei nok? Men hvor tjukk indre diameter ca. bør det være? Og hvor på bunnpanna er det lurest og ha den? Noen som har noen bilder kanskje?
Mr_Sunde Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Oljereturen bør vel komme inn over oljenivået i bunnpanna.
Garasjesalg Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 Selvfølgelig..Det var jeg jo klar over. Noen som har bilde av hvor de satt pluggen?
Bimmerlars Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Borr og gjeng i blokka-mye bedre. Hvorfor det?
mossel Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Her ser du hvordan PPF-gutta fra sverige har gjort det på en M50 motor:
Simen Malerbakken Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Nå husker jeg ikke dimensjoner, men MB har en oljeavtappningsplug som STT i sin tid brukte som oljeretur, nå er det på MB ikke en optimal løsning for oljereturen kommer ut fornærme pickup'en, men kanksje denne kan brukes på BMW?? Delen er i forbindelse med nøddrifts systemet på Geländewagen, i biler forberedt for krig.
Garasjesalg Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Skrevet Desember 7, 2006 Var hos en rørlegger igår og han hadde div. plugger..Blir vel til at jeg handler noe der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå