eirikege Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Hei, Har en e34, 525i 89 mod som bruker så veldig med bensin syns jeg....rundt 1.5 på mila! Noen som har noen gode råd til hva som kan være galt, og hva jeg burde gjøre med det? Og en ting til, hadde en som ville kjøpe bilen og var å så på den, men han sa den ene sylinderen ikke virket, åssen kan en finne ut om det stemmer eller ikke? Håper på mange og gode svar
Toro Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Du hører det med en gang på motoren så fort en sylinder detter ut, den vil ikke lenger ha den rene gangen. Kan kanskje minne om en kogg... Og den vil dra dårligere.
RogE36R Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Hei,Har en e34, 525i 89 mod som bruker så veldig med bensin syns jeg....rundt 1.5 på mila! Og en ting til, hadde en som ville kjøpe bilen og var å så på den, men han sa den ene sylinderen ikke virket, åssen kan en finne ut om det stemmer eller ikke? Om det e tilfelle så e det nok derfor den også bruker så mye bensin.. Sjekk plugger pluggledninger/hetter og fordeler+rotor
eirikege Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 okei, har skiftet fordeler og rotor nå sommeren som var,men kan godt være noe tull med plugg ledninger osv....men jeg klarer ikke helt å høre om den går galt eller ikke....den fusker endel når en starter opp...og jager endel på turtal...kan ha noe med det å gjøre? blir rent fattig av å kjøre med den...så vil gjerne finne ut a d...hehe
Tech9 Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Synes det minnet sterkt om symptomene på gåen lambdasonde..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå