Bimmerlars Skrevet Desember 20, 2006 Skrevet Desember 20, 2006 [Deilig i et par dager, så er man møkk lei. Synes heller ikke det tar lengre tid å gire ned selv enn å ta kickdown. Automat er og blir ubrukelig Hvor tar du dette fra? Hva er det egentlig ubrukelig til? Og synes du det er direkte artig å trekke ei stang frem og tilbake for hver nedbremsing? Nå skal det sies at jeg har manuell selv, og "trives" egentlig med det, men automat er og blir mer avslappende å kjøre med. Dette kommer egentlig helt ann på hva man bruker bilen til, så og si det er ubrukelig blir bare teit. Edit: Sorry OT. Ja, det synes jeg. Det å få være med og shalte girkassa gjør at jeg føler meg mye mer som en del av kjøringa. Automat er ubrukelig fordi konvertereren gir et veldig stort effekttap i drivverket kontra manuell girkasse. Hvorfor skal det være så avslappende å kjøre? Er du innvalid i venstre foten skulle jeg skjønt det Hvorfor er det ikke bare løpsbiler som har manuellgir dersom det egentlig kommer helt ann på hva man bruker bilen til? Du trenger ikke manuellgir for å kjøre bilen din att og fram rundt på Norges veier du heller, så hvorfor har du ikke automat, i og med at det er så mye mer behagelig. Automat er kjedelig og passer for late og innvalide, min mening
bmp3 Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Skrevet Desember 22, 2006 ja her er diskusjonenene i tur og orden hehe:) modell på denne motoren er 90mener jeg å huske.. kan jo se etter.. alt følger med på motoren den er helt 100% komplett, den girkassa er null problem med nå dagens utstyr så må vel være det minste problemet.. kan eventuelt selge den uten kasse å.. med datasprut vil kanskje den saken greie å yte 350-380 sånn er det..
Andreas 750iL Skrevet Desember 22, 2006 Skrevet Desember 22, 2006 Noen som har vært bortig dette? Eller hørt om Korman? http://www.kormanfastbmw.com/V12.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå