Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
[Deilig i et par dager, så er man møkk lei. Synes heller ikke det tar lengre tid å gire ned selv enn å ta kickdown. Automat er og blir ubrukelig

Hvor tar du dette fra? Hva er det egentlig ubrukelig til? Og synes du det er direkte artig å trekke ei stang frem og tilbake for hver nedbremsing?

Nå skal det sies at jeg har manuell selv, og "trives" egentlig med det, men automat er og blir mer avslappende å kjøre med. Dette kommer egentlig helt ann på hva man bruker bilen til, så og si det er ubrukelig blir bare teit.

Edit: Sorry OT.

Ja, det synes jeg. Det å få være med og shalte girkassa gjør at jeg føler meg mye mer som en del av kjøringa.

Automat er ubrukelig fordi konvertereren gir et veldig stort effekttap i drivverket kontra manuell girkasse.

Hvorfor skal det være så avslappende å kjøre? Er du innvalid i venstre foten skulle jeg skjønt det :wink:

Hvorfor er det ikke bare løpsbiler som har manuellgir dersom det egentlig kommer helt ann på hva man bruker bilen til? Du trenger ikke manuellgir for å kjøre bilen din att og fram rundt på Norges veier du heller, så hvorfor har du ikke automat, i og med at det er så mye mer behagelig.

Automat er kjedelig og passer for late og innvalide, min mening

Skrevet

ja her er diskusjonenene i tur og orden hehe:)

modell på denne motoren er 90mener jeg å huske..

kan jo se etter..

alt følger med på motoren den er helt 100% komplett,

den girkassa er null problem med nå dagens utstyr

så må vel være det minste problemet..

kan eventuelt selge den uten kasse å..

med datasprut vil kanskje den saken greie å yte 350-380

sånn er det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...