e30 tic Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 har idag en solid støpejernsmanifoil med ekstern wg, en kkk27 turbo som dessverre har begynt å slippe olje gjennom. vurderer derfor sterkt å handle inn nytt grenrør,( pga at den manifoilen som sitter der nå gjør det rett og slett tungvint å skrupå både turbo\av og på med toppen osv) utseende og respons spille jo også inn:) her er et bilde av slik det står i bilen idag: http://i55.photobucket.com/albums/g148/ ... 1165419627 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 663#bilder http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php/cPath/111_113/products_id/235 tittet litt på disse grenrøra.. bør nok ha meg en ny turbo og, kunne godt tenkt meg en mindre enn det eg har, den begynte å lade rundt 2800o\min fant denne i farten! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1317636#bilder da må eg jo bruke den eksterne wg eg har..., hva er det smartest for meg å gjøre? bare kjøpe en turbo med intern wg? behøver hjelp til å velge turbo uansett, siden eg ikkje har erfaring med div sot vifter. motoren er forøvrig en dekomprimert m20b23, med portet topp. eg tar som vanlig mot alle gode råd og tips fra dere som har holdt på med dette i årevis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 2800rpm er jo ikke ille. Det er da den har kraftig økning i trykk (eller kommer) Skal du ha mindre turbo får jo du kortere effekt register + du sikkert må bytte råder og div pga tidlig moment (nm) Kan anbefale Holset. hx35 eller hx40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 2800rpm er jo ikke ille. Det er da den har kraftig økning i trykk (eller kommer) Skal du ha mindre turbo får jo du kortere effekt register + du sikkert må bytte råder og div pga tidlig moment (nm) Kan anbefale Holset. hx35 eller hx40 nei er ikke så ille med tanke på at det er en såpass stor turbo, men siden eg må ha ny likevel liksom..en slik kkk27 bytte turbo hos gik er jo ikke av det rimeligste. den vil jo kansje begynne å lade tidligere med et bedre grenrør også..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Jeg har en kkk27 liggende i lillesand. Men jeg bor i trondheim. Skal dit i jula, så da kan jeg sende ev. Det er ikke noe slakke i den, så jeg tror den er i bra stand. Du kan få kjøpt den billig av meg. Bare gi meg et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 Jeg har en kkk27 liggende i lillesand. Men jeg bor i trondheim.Skal dit i jula, så da kan jeg sende ev. Det er ikke noe slakke i den, så jeg tror den er i bra stand. Du kan få kjøpt den billig av meg. Bare gi meg et bud du har pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 hva med dette? ekstern WG De har pulse split og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 såg bra ut begge disse:) prisene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 10-15k eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 fant prisene på hjemmesiden hans...de koster ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå