bmw pat Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Noen som har positive /negative erfaringer med motorverksted i Stavanger området? Tenker da på jonassen og nilsen motor. Skal ha noe topplokks arbeid utført i nærmeste fremtid. Kom med tilbakemeldinger hvis du har benyttet deg av noen av disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Kan anbefale EBB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 prøv EBB... http://www.trim-4-eldre.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 ta kontakt med erik på ebbm@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 har brukt alle de nevnte på jobb, og ingen problemer med noen av de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Kan også anbefale Erik Bjørvik (EBB) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2006 Mange som er fornøyde med EBB her ser jeg. Hvor holder han til? Driver han verksted, eller er det en privatmann som tar på seg motorjobber på "kveldstid" ?. Har jo hørt navnet EBB før, men har liksom aldri sitt noe særlig mye info om han ellers. Det jeg trenger er noen til maskinerings biten. Skruingen tar jeg meg av selv. Blir kanskje borring av blokk og diverse annet maskineringsarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Sjekk www.trim-4-eldre.com/forum.asp Han har sikkert peiling, men han er en real skrue.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå