tommynyboe@hotmail.com Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 noen som vet hva som må til for å få lysene til å lyse ved å bare vri om tenningslåsen. jeg har en e46 touring 320d importbil, å må derfor skru på lysene manuellt. må hele bryteren skiftes, eller kan det være et rele som kan skiftes??? har fått i angeleyes, så derfor er det finest å bruke grøftelysene itillegg til AE derfor vil jeg at dette starter automatisk. vanlige kjørelys og langlys skal brukes ved å benytte lysbryteren som ved en vanlig norsk standard...
|Andreas| Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Vet ikke hvordan det gjøres, men jeg fikk dette fikset da jeg hadde bilen på service hos BMW
tommynyboe@hotmail.com Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 ok! hva kostet dette da? noen andre som vet andre måter hvis dette koster flesk hos forhandleren! takker for alle svar
ABCDEF Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Er bare en liten innstilling hos bmw forhandleren, så er det i orden. Fikk det ordnet på min e46, 1999-mod
FritzP Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Er vel bare snakk om en omkoding av lysmodulen vil jeg tro, hva du må betale kommer vel an på ditt forhold til forhandleren.., burde jo ikke koste allverden..
ABCDEF Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 er ikke noen annen måte og ordne dette enn og få koblet på dataen til bilen. da dette er en innstilling, på samme måte som forsinkelse på coupelys, automatisk åpning/lukking av vinduer ved hjelp av fjernkontrollen, osv... tror jeg betalte 150 kroner for dette, og utskrift av hvilke programmeringsmuligheter jeg har på min bil. noe som varierer fra bil til bil.
tommynyboe@hotmail.com Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 ok. D va jo ikke akkurat ran det får ta turen innom å få d gjort tenker jeg. takker å bukker
bmwsel Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 jeg betalte kr 600 for programmering av kjørelys...
Padi Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Er vel bare snakk om en omkoding av lysmodulen vil jeg tro, hva du må betale kommer vel an på ditt forhold til forhandleren.., burde jo ikke koste allverden.. Jepp det stemmer.Du kan programere lysmodulen din på nytt så får du det som du vil.Har hørt at du til og med kan programere den sånt at når du starter går park og grøft lys på, og vist du vil ha vanlige lys må du vri på bryteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå