TOREBMW Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 jeg har et demobrukt xenonkitt tilsalgs.det er brukt maks i 5 timer og fremstår som nytt selges for kr1000.- +frakt.kjøper har valget mellom h7 og h1 pærekitt. mvh tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian88 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 hvordan fuket de?? hvordan tar de sei ut i reflektorer (fjern lys e34) jeg kan kjøpe av deg h1 kittet jeg. hvor bor du da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 hvordan fuket de??hvordan tar de sei ut i reflektorer (fjern lys e34) jeg kan kjøpe av deg h1 kittet jeg. hvor bor du da?? fungerte helt topp.perfekt lysbilde disse er 6000kelvin. fungerer helt supert på e34 jeg bor i haugesund som på denne e34`en på ene sida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 jeg har et demobrukt xenonkitt tilsalgs.det er brukt maks i 5 timer og fremstår som nytt selges for kr1000.- +frakt.kjøper har valget mellom h7 og h1 pærekitt.mvh tore Tar gjerne det kitet der jeg... Med H1... Hvis du har det enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian88 Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 hei kan j jeg få kjøpe dette h1 settet fra deg??? 1000,-?? koster det mye i oppkrav da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lietech Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 går det ant å bruke det på e 36 coupe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 beklager men dette settet er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå