|Andreas| Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Dette skjedde nesten med fattern også. Dreiv og maila med svindlerne på engelsk. De lurte på mye rart og ville betale med Euro. Sendte til og med en sjekk, som helt sikkert var falsk
Odland318is Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Fytterakker'n... Og det blir nok en stakkar som blir lurt til slutt dessverre... Men de fleste lukter vel lunta bare han åpner kjeften, HARR DO BIL?
E46Hazey Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Blir man lurt av det der er man så dum at man nesten fortjener det spør du meg, høres det for godt ut til å være sant så ER det for godt til å være sant.
Toro Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Adminedit (Fredrik): Det er vel ikke nødvendig å blande jødene inn i denne diskusjonen iom. at du neppe kan dokumentere at svindlerne er jøder. Det var ment som ett uttrykk, ikke noen hets mot dem. Det tror jeg de fleste her skjønte. Men sorry, det skal ikke gjenta seg
Riefarn Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 Du har gjort en bra jobb med å sjekke opp alt og si ifra til forskjellige organer, strålende er ikke mange som gidder det . . . Må passe seg for slike saker, de blir bare mer vanlige for hvert år...
M3_CSL Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 Ikke en skit! Jeg hørte aldri noe mer fra verken "Tony" eller Økokrim.... Og bilen ble siden solgt til en 100% entusiast!
Simpel Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Svindlere er en forferdelig type folk. Ønsker de ikke annet enn fall på isen og kast i bremseskivene. Noen som har det som hobby å lure svindlere, snakk om å kvele en kvelerslange, hehe; http://www.scamorama.com/ Mange artige historier her.
M3_CSL Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 Jeg synes at du er altfor snill mot slike folk. For min del, så kan de svømme sammen med steinbit og breiflabb! Denne siden er vel så bra: http://www.419eater.com/ Legg spesielt merke til "Hall of shame"!
Simpel Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Hva hvis jeg slenger på tannlegebehandling uten bedøvelse?
Pelton Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 To kompiser av meg som skulle selge bilene sine ble begge oppringt av en Barbara Rosa Josef. Han ville betale bilen med flatskjermer, og sigaretter! Kjempefristende.....
M3_CSL Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 Hva hvis jeg slenger på tannlegebehandling uten bedøvelse?Godkjent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå