blade77 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Nok en gang må jeg bare si meg godt fornøyd med deler herfra. Bestilte litt deler til min nyervervede 520 touring 99 modell. En av delene hadde de ikke på lager så denne fikk de fra Tyskland. Bestillingen ble lagt inn torsdag forrige uke. Og igår fikk jeg e-post om at pakken var sendt. I dag dukket den opp på jobben. Sånt liker jeg. Hadde jeg ikke bestilt den ene delen (skinnet til girspaken) så hadde det jo gått enda fortere. Så nå kommer det snart en DIY på hvordan montere shortshifter i e39. Og forøvrig hvis noen ønsker, en DIY på hvordan bytte grill, til den nye facelift grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 ikke galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Bra å vite for oss andre hvor det er trygt og bra å handle! Som regel hører vi jo bare om negative erfaringer fra diverse ubrukelige firmaer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Jeg har også kjøpt min første del fra Koed. Bestilte på lørdag og på torsdag så sto det en kar på døra mi med pakka mi! Kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Bestilte dempere der.. åsså så jeg litt feil å bestilte bare en bak.. Fikk mail av han om det i dag der han lurte på om det var riktig at jeg bare skulle ha en demper.. Kjempe bra at dem spør om det å i hele tatt observerer det å ikke bare sender pakka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Nok en gang må jeg bare si meg godt fornøyd med deler herfra. Bestilte litt deler til min nyervervede 520 touring 99 modell. En av delene hadde de ikke på lager så denne fikk de fra Tyskland. Bestillingen ble lagt inn torsdag forrige uke. Og igår fikk jeg e-post om at pakken var sendt. I dag dukket den opp på jobben. Sånt liker jeg. Hadde jeg ikke bestilt den ene delen (skinnet til girspaken) så hadde det jo gått enda fortere. Så nå kommer det snart en DIY på hvordan montere shortshifter i e39. Og forøvrig hvis noen ønsker, en DIY på hvordan bytte grill, til den nye facelift grillen. Hei NICE! Sånne steder som Koed trenger vi fler av! OT: hvor mye kostet shortshiften deg? mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå