D.C.V Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/htt ... tid=164828 flott at det ikke blir noe av det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Jepp! Som en digresjon kan jeg fortelle at jeg ble knipsa i en ny boks noen mil sør for Brevik i går. Min første fartsbot (10 års plettfri vandel) Sånn går det når en ikke oppdaterer sin active-gps hyppig nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Det var en hyggelig overraskelse Er ikke særlig kos med fotobokser. Og her i Vestfold er det mange Dette var konge nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 ja, det er kjedelig å få bøter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 OFF-TOPIC: No pain, no game Det heter vel "No pain, No gain"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 OFF-TOPIC:No pain, no game Det heter vel "No pain, No gain"? Det er mulig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Jepp!Som en digresjon kan jeg fortelle at jeg ble knipsa i en ny boks noen mil sør for Brevik i går. Min første fartsbot (10 års plettfri vandel) Sånn går det når en ikke oppdaterer sin active-gps hyppig nok... æææ hvor? den vill ikke jeg bli knipsa i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Tja, det kjem jo 400 nye alikevell. OT: I går hadde eg hatt lappen i to år, 7.12.2004 tok eg den, så nå er eg endeleg ferdig med prøvetida JIPPI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 Tja, det kjem jo 400 nye alikevell. OT: I går hadde eg hatt lappen i to år, 7.12.2004 tok eg den, så nå er eg endeleg ferdig med prøvetida JIPPI! Kor du har det i fra at det kjæm 400 nye? OT: grattis med lappen i 2år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 ikke 400 nye, men 400 TILSAMMEN! I dag er det vel i underkant av 350 fotobokser langs veiene våre.. Så det er snakk om ca 50 nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Tja, det kjem jo 400 nye alikevell. Kor du har det i fra at det kjæm 400 nye? Det er dette som er problemet med artikler på vg.no, er skrevet i små avsnitt med tilsynelatende lite sammenheng og er blanding av sitat, utsagn osv. Slik jeg leser det var meningen å sette opp 600 fotobokser totalt inkludert de som allerede står oppe, det er vel noe over 300 som er oppe nå? Uansett, fotobokser er noe herk......jeg har heldigvis 17 mil til nærmeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 Tja, det kjem jo 400 nye alikevell. Kor du har det i fra at det kjæm 400 nye? Det er dette som er problemet med artikler på vg.no, er skrevet i små avsnitt med tilsynelatende lite sammenheng og er blanding av sitat, utsagn osv. Slik jeg leser det var meningen å sette opp 600 fotobokser totalt inkludert de som allerede står oppe, det er vel noe over 300 som er oppe nå? Uansett, fotobokser er noe herk......jeg har heldigvis 17 mil til nærmeste var det ikke "bare" 300 som skulle settes ut? Du er heldig, har seks fotobokser i nærmeste omkrets Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Hva ble det til med de fotoboksene som skulle måle flere ganger-gjennomsnittshastighet- var det ikke nå slike prøvestrekninger i sommer? slik min erfaring er så kjører folk som de gjør, sette opp flere bokser? jaja enkelte kjører som nå svin imellom boxsene for så bråbremse skape flere ubehaglige situasjoner på veiene. Liker ikke dette jeg nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Eg tolker det ut fra dette sitatet: Vår plan var å sette opp 600 bokser. Men godt mogleg eg tolker det feil :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hva ble det til med de fotoboksene som skulle måle flere ganger-gjennomsnittshastighet- var det ikke nå slike prøvestrekninger i sommer?slik min erfaring er så kjører folk som de gjør, sette opp flere bokser? jaja enkelte kjører som nå svin imellom boxsene for så bråbremse skape flere ubehaglige situasjoner på veiene. Liker ikke dette jeg nei det ble det ikke noe ut av... de fikk nei ifra datatilsynet.. som mener at det var brudd på personvernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå