Gå til innhold

En gledens dag..

D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp!

Som en digresjon kan jeg fortelle at jeg ble knipsa i en ny boks noen mil sør for Brevik i går. Min første fartsbot (10 års plettfri vandel) :-(

Sånn går det når en ikke oppdaterer sin active-gps hyppig nok...

æææ hvor? den vill ikke jeg bli knipsa i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kjem jo 400 nye alikevell. :(

Kor du har det i fra at det kjæm 400 nye?

Det er dette som er problemet med artikler på vg.no, er skrevet i små avsnitt med tilsynelatende lite sammenheng og er blanding av sitat, utsagn osv.

Slik jeg leser det var meningen å sette opp 600 fotobokser totalt inkludert de som allerede står oppe, det er vel noe over 300 som er oppe nå?

Uansett, fotobokser er noe herk......jeg har heldigvis 17 mil til nærmeste 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kjem jo 400 nye alikevell. :(

Kor du har det i fra at det kjæm 400 nye?

Det er dette som er problemet med artikler på vg.no, er skrevet i små avsnitt med tilsynelatende lite sammenheng og er blanding av sitat, utsagn osv.

Slik jeg leser det var meningen å sette opp 600 fotobokser totalt inkludert de som allerede står oppe, det er vel noe over 300 som er oppe nå?

Uansett, fotobokser er noe herk......jeg har heldigvis 17 mil til nærmeste 8)

var det ikke "bare" 300 som skulle settes ut? :?

Du er heldig, har seks fotobokser i nærmeste omkrets :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble det til med de fotoboksene som skulle måle flere ganger-gjennomsnittshastighet- var det ikke nå slike prøvestrekninger i sommer?

slik min erfaring er så kjører folk som de gjør, sette opp flere bokser? jaja enkelte kjører som nå svin imellom boxsene for så bråbremse skape flere ubehaglige situasjoner på veiene. :roll:

Liker ikke dette jeg nei :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble det til med de fotoboksene som skulle måle flere ganger-gjennomsnittshastighet- var det ikke nå slike prøvestrekninger i sommer?

slik min erfaring er så kjører folk som de gjør, sette opp flere bokser? jaja enkelte kjører som nå svin imellom boxsene for så bråbremse skape flere ubehaglige situasjoner på veiene. :roll:

Liker ikke dette jeg nei :evil:

det ble det ikke noe ut av...

de fikk nei ifra datatilsynet.. :)

som mener at det var brudd på personvernet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...