jensemann23 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 WBACA31020EG41597 tenker spesielt på fargekoden.. Viser seg at bilen er 1991, ikke 92 som selger skrev i annonsen. Prutegrunnlag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 http://www.realoem.com/bmw/select.do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Bilen er produsert i mai 1991, men det kan godt vere den er registrert som 92 mod fordi om. De begynte jo å produsere 318i sedan i desember 1989. Fargekoden står på en sort klistrelapp rett bak høyre støtdempertårn fremme i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 ja, men sjekket med vegvesenet, og den er førstegangsregistrert i 1991. Det viser seg også at den er bruktimportert... Dette inforerte ikke selger om.. Jeg spurte heller ikke da men, den har sikkert rullet mer enn 184.000 km da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 trenger ikke ha rullet mer,selv om den er bruktimport. oppskrytte greier d der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Ja som jeg har sagt før, og gjerne sier igjen: Det er ikke usannsynlig at en bil ifra 91 som er solgt ny i Norge, er trikset med, på lik linje med en som er bruktimportert! Den som tror noe annet er naiv! Og ikke er det sikkert at det er enkelt å finne ut av det heller, selv om bilen har servicehefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Husk på, hvis du skal kjøpe denne, og senke den, så må du ut med koselige summer for å få gjort dette. Dette fordi stabstaget er spesielt på E36-er frem til mai 1992. Det er få produsenter som produserer senking til disse, og man må da velge produsenter som f.eks. Bilstein (ja, jeg vet det er det man -egentlig- også må velge, men mange her er gniene/ikke har så mye penger å rutte med). Billige APEX selger f.eks. ikke til denne bilen (stol på meg, jeg har en 09/1991-mod) Bilsteindempere + H&R-fjærer kommer på ca 7000,- i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Jobber sammen med en som er halvt Tysk, og er og har vært mye i tyskland, og han flirer bare over folk som tror på km stand fra tyskland. Han sier at biler over to år er trikset med.(mest de som er solgt fra forhandler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå