frederiCO_87 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Hei. Så denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1323889 til salgs på auto db og vet at jeg har sett et sted her før. Er det noen som har noe kjenskap til denne? Hva er gjort med den og er dette et bra kjøp? Mvh Frederico Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Ser ut som den 'Dralle' her inne har eid tidligere.. prøv en PM til ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 litt OT: det må jo være en 745i som er ombygd til manual, i og med den har 250 gamp og manual bilen så jo flott ut den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Dette er vell en E23 med M30B35 så vidt jeg husker. Modifisert med shrick kam og porta topp. Korrekt meg hvis jeg tar feil (Dralle). Men om det er 250 gamp, det skal ikke jeg spekulere i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå