Sir Hofstad Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Har en kompl 540 som motor og gir etter tatt ut av.
Sunspec Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Hei Hva skal du ha for bærebru og bærearmer bak? Hva skal du ha for kalipere foran og bak?
Jonner'n Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 hvilken farge er det på bilen, og hvordan interiør er det...?
sammigun Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Pris på evt hele bilen, dersom den er norsk?
Sir Hofstad Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Skrevet Desember 7, 2006 Henter ikke bilen før i morgen Den har lyst creme farvet interiør med trelister,skinn. Ikke baksete. Skal egentlig ikke ha mer enn noen pakninger og småtteri selv. Bilen er kun momset inn, 530 motor med def. girkasse eksisterer...Men er ikke montert. Noen lakkskader ala rustbobler, farve mørk grønn metallic. CC,stor kjørecomputer osv. Mener bremser osv er i orden da bilen ble kjørt hjem før demontering. Sjekker kvalitet før jeg gir pris, men alt går svært rimelig
Sir Hofstad Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Skrevet Desember 8, 2006 Da er den hentet... Frode H: for meg ser det ut som det er to soners klima. Bilen er 96 mod. Ser ut som skinnint, kompl CC, den store kjørecomp med kabler og mekanisme, V8 fronten (fanger m tåkelys og luftinntak) panser og speil er solgt Sjekker tilstand på bremser og understell i morgen...
BMW_E34 Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Har du tåkelys? Hvor mye skal du eventuelt ha for dem?
Jonner'n Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 får du tatt noen bilder? trenger seteryggen til baksetene.
kristian88 Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 har du h og v.f sjerm. hvilke farge? rustfri?
Frode H. Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Frode H: for meg ser det ut som det er to soners klima. Bilen er 96 mod. Er interessert i motstanden til varmeapparatviften hvis den er lik den som er på min bil. #2 på dette bildet: http://www.realoem.com/bmw/diagrams/e/h/15.png
Sir Hofstad Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 Frode H: Hvor finner jeg denne? Størrelse er det på den? Tåkelys ser ut til å gå sammen med fanger... Skjermene og sideskjørtene er vekk. Har Stor kjørecomputer med mekanisme,testet på -89 520IA:fikk lys i display osv men pppp på den. Mulig dører og el vindusheiser er solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå