Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kristian88:hvilken farve trenger du?

Jonnern: har ikke baksetet. Er ikke så lett å finne til touring heller. Vet kun av en E34 touring til som hogges, den ser ikke ut i forhold til min, og den ville STAR BD ha 20K for...

BMWE34: kan skaffe flere sett.

Sunspec: bærebru, da mener du den under motor? Kan demontere bærearmer for deg, går rimelig hvis de er ok.

Skrevet
Frode H: Hvor finner jeg denne? Størrelse er det på den?

Det står forklart på denne siden. Avsnitt åtte tar for deg demonteringen av "sverdet". Tilkomst fra passasjersiden: http://www.nmia.com/%7Edgnrg/page_4.htm

Bilde 7a,b og c viser "sverdet" og det er ca 30cm langt.

Jeg skal få en kar til å sjekke mitt og hvis det ikke lar seg gjøre å reparere det så tar jeg kontakt med deg.

Skrevet

Sunspec: bærebru, da mener du den under motor? Kan demontere bærearmer for deg, går rimelig hvis de er ok.

Ja, jeg mener hele bakstillingen/opphenget. Trenger ikke diff, fjærbein osv. Kun bærearmer bak og bærebru/bakaksel bjelke bak.

Har du en fin pris på kalipere også?

Skrevet

Haakon: det er stort sett bare listene på dørene igjen...

Feks Autostyle.nl (forhandles av BSBILDELER.NO) selger hele sett i alle verdens farver og matr for ca 1500.- 22 delers. :D

Sunspec: hvis delene er i orden skal du få kjøpe dem rimelig :D

Skrevet
Haakon: det er stort sett bare listene på dørene igjen...

Feks Autostyle.nl (forhandles av BSBILDELER.NO) selger hele sett i alle verdens farver og matr for ca 1500.- 22 delers. :D

men det er bare klistremerker. er vel ikke det som ble levert orginalt?

Skrevet

Da har jeg reist på juleferie :D

Hadde 3 biler jeg skulle ha ferdig til Torsdag + min egen så beklager at jeg ikke fikk demontert og sjekket kvalitet...

Mange som er interessert i bremser så jeg lurer på om jeg skal innhente fin pris på fabrikkoverhalte gjennom firma jeg har avtale med...

(Haakon:for meg ser det ut som det er bare lister dette også, og skulle være originale.... Synd å ødelegge 4 dørtrekk i creme skinn for å ta trelistene liksom

:lol: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...