Sir Hofstad Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 Kristian88:hvilken farve trenger du? Jonnern: har ikke baksetet. Er ikke så lett å finne til touring heller. Vet kun av en E34 touring til som hogges, den ser ikke ut i forhold til min, og den ville STAR BD ha 20K for... BMWE34: kan skaffe flere sett. Sunspec: bærebru, da mener du den under motor? Kan demontere bærearmer for deg, går rimelig hvis de er ok.
Frode H. Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Frode H: Hvor finner jeg denne? Størrelse er det på den? Det står forklart på denne siden. Avsnitt åtte tar for deg demonteringen av "sverdet". Tilkomst fra passasjersiden: http://www.nmia.com/%7Edgnrg/page_4.htm Bilde 7a,b og c viser "sverdet" og det er ca 30cm langt. Jeg skal få en kar til å sjekke mitt og hvis det ikke lar seg gjøre å reparere det så tar jeg kontakt med deg.
Sunspec Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 Sunspec: bærebru, da mener du den under motor? Kan demontere bærearmer for deg, går rimelig hvis de er ok. Ja, jeg mener hele bakstillingen/opphenget. Trenger ikke diff, fjærbein osv. Kun bærearmer bak og bærebru/bakaksel bjelke bak. Har du en fin pris på kalipere også?
Sir Hofstad Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 Haakon: det er stort sett bare listene på dørene igjen... Feks Autostyle.nl (forhandles av BSBILDELER.NO) selger hele sett i alle verdens farver og matr for ca 1500.- 22 delers. Sunspec: hvis delene er i orden skal du få kjøpe dem rimelig
Sunspec Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 Sunspec: hvis delene er i orden skal du få kjøpe dem rimelig Høres meget bra ut Ske1eton
bmw520 Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 er den islands grønn? trenger en v-forskjerm til min
Sir Hofstad Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 Nei, den er petrol, metallic grønn
bmwm535i Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 trenger calippere foran og skiver foran hva skal du ha for det?
Sir Hofstad Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 Mange som er interessert i disse Har ikke rukket å sjekke tilstand ennå...
haakon Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Haakon: det er stort sett bare listene på dørene igjen... Feks Autostyle.nl (forhandles av BSBILDELER.NO) selger hele sett i alle verdens farver og matr for ca 1500.- 22 delers. men det er bare klistremerker. er vel ikke det som ble levert orginalt?
Sir Hofstad Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Skrevet Desember 16, 2006 Da har jeg reist på juleferie Hadde 3 biler jeg skulle ha ferdig til Torsdag + min egen så beklager at jeg ikke fikk demontert og sjekket kvalitet... Mange som er interessert i bremser så jeg lurer på om jeg skal innhente fin pris på fabrikkoverhalte gjennom firma jeg har avtale med... (Haakon:for meg ser det ut som det er bare lister dette også, og skulle være originale.... Synd å ødelegge 4 dørtrekk i creme skinn for å ta trelistene liksom )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå