gtoo71 Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Heisann kunne vert gøy med ett forum der vi legger inn bilder av våre biler. Min legger jeg inn når jeg kommer hjem fra nordsjøen Hilsen GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Enig med deg Men er vel meninge at vi skal bruk "brukergalleriet" til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Brukergalleriet tror jeg er nede foreløpig, men det er jo bare å lage en egen tråd om bilen din enten her på Bilder & Film / Show-off eller på Prosjekter hvis du har planer for den! Så lager du en link til den tråden i signaturen din (slik som meg og så mange andre). Synes det er en grei måte å forbinde folk med bilene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Jo greit nok det. Men det burde vært en tråd om "bukernes biler" sammen med Annet, Filmer og show off og BMW prosjekter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Jo greit nok det. Men det burde vært en tråd om "bukernes biler" sammen med Annet, Filmer og show off og BMW prosjekter... Ingen dum idè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå