Gå til innhold

bmw 520i 24 v selges 89 mod.


bull7
 Share

Anbefalte innlegg

bilen har aldri vært ombygd. den har 24 v motoren fra fabrikk. det har jeg skjekket med bmw. så motoren er ikke byttet. jeg går ikke under 20000. bilen har aircondition og cruisecontroll. se på en tidligere tråd jeg har lagt ut.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=35574

ok, men da må den være reg tidligst aug-des 90 da? for bmw bygde jo ikke M50 før da, går jo som 91mod disse motorene :wink:

vil vel ikke bytte i et båtprosjekt? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... bilen er første gang registrert 17.10.1989. men den er registert såpass sent på året at den blir regnet som 90 mod. jeg har skjekket med bmw og bilen er levert sånn fra fabrikk i tyskland. desverre men jeg er ikke intresert i noen båt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... tenkte på forsterkere osv... hva har du da? har du bilder?
husker ikke hva den heter til frontsettet i farta her, men monoblokka er rf 1000bd. bilder har jeg ikke, men d tar ikke lang tid å ta bilder da :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo ta bilder? det er rockford anlegg eller en audi quattro jeg er intresert i å bytte i hvis jeg ikke får solgt den.
tenkte ikke å bytte anlegget mitt, men er du seriøst int så kan jeg bytte i disse 2 forsterkerne og 2 stk rf he subber.

vilken quattro er du ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er helst ute etter coupe 80/90. har hatt en audi 90 quattro coupe før og den ble byttet mot en mercedes 300 te. noe jeg har angret på i 4 år. men selvfølgelig 80/90 og 100 quattro sedan/stv er jeg også intresert i. :D

ok, har en 100 quattro her, men en del å gjøre på, men som sagt, kan jeg være åpen for å bytte den i anlegget da :)

om d er av interesse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...