bmw100 Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Hei BMW venner. Leverte i forrige uke min E46 stasjonsvogn inn til lakkeringsverksted etter å ha fått skrapt opp bilen av autovern. Hentet bilen i dag, me når jeg skulle studere arbeidet som var utført merket jeg att hele venstre siden som var nylakkert var full av små striper. Som om noen hadde vasket bilen med sandpapir. Er dette normalt? Har de på verkstedet vasket bilen for fort? Lakken skal vel herdes før man vasker bilen eller? Hilsen fortvilet BMW eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Hør med de du lakket hos. Det er nok det letteste her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 bare å gå tilbake. de kan ikke slippe unna med arbeid som ikke er gjort ordentlig.. hvis ikke du tok det svat da.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw100 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 Takk for svar. Folka på verkstedet var gått for dagen når jeg hentet bilen. Skal jo selvsagt kjøre bilen til verkstedet på mandag. Har parkert den i garasjen, og der skal den få stå til mandag. Svart lakkering? Nei den ble blå.... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Da jeg hadde bilen min til lakkering tidligere i sommer sendte jeg den tilbake 4(!) ganger før jeg var fornøyd. Dem lakkerte altså bilen min 5 ganger totalt... Ene gangen hadde dem ikke lakkert alt dem skulle, andre gangen var det "sig", tredje gangen var det fargeforskjell, fjerde gangen var ikke alt dekket med klarlakk, og siste ble det bra.. Da jeg henta den siste gangen sa dem at dem håpa den aldri såg bilen der igjen hehe. Ingen vits å ta imot om du ikke er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 sansynligvis ligger det i forarbeidet. ikke i lakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå