shadow Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 Klarte å kjøre ned i et hull i veien i 50-60 km/h å slo alu. felgen. Kanten ble bøyd, noe som resulterte i at luften lakk ut. Noen som vet om det er dyrt å få fiksa dette, el. er d like greit å kjøpe nytt ??? Redd jeg også kan ha fått skade på forstillingen, synes kanskje d rista litt i rattet, er d mulig å oppdage evnt. skader med kun å røske litt i dekke å sjekke om det virker tight, el. må jeg ha den på full forstillingskontroll ??
AC Schnitzer Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 Finnes vel firma/folk som retter opp felger til en viss grad. Er felgen veldig ødelagt så er det ikke sikkert de klarer å gjøre noe. Ristinga i rattet er vel natturlig hvis felgen er firkanta. Ville dratt tilbake og dokumentert hullet i veien med bilder. Deretter klaget til veivesnet eller de som har ansvaret for å fått de til å erstatte. Er vel noen her inne med erfaring...
Gunnar Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 Hvis Vegvesenet (eller Kommunen dersom det er kommunal vei) har fått melding om det hullet før, uten å ha gjort noe med det, så mener jeg du kan fremme krav om erstatning..
-Anders- Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 du kan kreve krav om erstatning uavhengig om noen har meldt inn om det før.. En gang må jo bli første! stå på ditt og tyn så mye cash du klarer ut av staten/kommunen !!
Kimmit Racing Skrevet Desember 9, 2006 Skrevet Desember 9, 2006 hei hør med dekksjekk i Askim.dem retter feølger.tror at det koster rundt 500-600kr
Obben Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 stor slegge å rå makt går som regel godt... retta ein felg sjøl med slegge og skjerebrenner, den var 2,5-3 cm skeiv..
jensemann23 Skrevet Desember 10, 2006 Skrevet Desember 10, 2006 spørs om slegge og skjærebrenner er noe særlig lurt på en aluminiumsfelg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå