Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte å kjøre ned i et hull i veien i 50-60 km/h å slo alu. felgen. Kanten ble bøyd, noe som resulterte i at luften lakk ut. Noen som vet om det er dyrt å få fiksa dette, el. er d like greit å kjøpe nytt ???

Redd jeg også kan ha fått skade på forstillingen, synes kanskje d rista litt i rattet, er d mulig å oppdage evnt. skader med kun å røske litt i dekke å sjekke om det virker tight, el. må jeg ha den på full forstillingskontroll ??

Skrevet

Finnes vel firma/folk som retter opp felger til en viss grad. Er felgen veldig ødelagt så er det ikke sikkert de klarer å gjøre noe.

Ristinga i rattet er vel natturlig hvis felgen er firkanta.

Ville dratt tilbake og dokumentert hullet i veien med bilder. Deretter klaget til veivesnet eller de som har ansvaret for å fått de til å erstatte.

Er vel noen her inne med erfaring...

Skrevet

Hvis Vegvesenet (eller Kommunen dersom det er kommunal vei) har fått melding om det hullet før, uten å ha gjort noe med det, så mener jeg du kan fremme krav om erstatning..

Skrevet

du kan kreve krav om erstatning uavhengig om noen har meldt inn om det før.. En gang må jo bli første! stå på ditt og tyn så mye cash du klarer ut av staten/kommunen !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...